„Tatry się należą” – nowa platforma komunikacji marki Tatra

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Tatry się należą” – nowa platforma komunikacji marki Tatra

Tatra prezentuje zupełnie nową odsłonę – zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem „Tatry się należą” jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat.

Nowa idea kreatywna „Tatry się należą” oparta jest na przekonaniu, że za ciężką pracę zarówno w ramach wykonywanego zawodu, jak i codziennych czynności należy się zasłużony odpoczynek i czas wolny od bieżących obowiązków niezbędny do naładowania baterii do dalszego działania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Patrząc na zmiany kulturowe, jakie zaszły w ostatnich latach widać, że jako społeczeństwo przeszliśmy ewolucję, a co za tym idzie zmieniła się również rola mężczyzn – mówi Julia Czyżykowska, kierownik marki Tatra. – Przedstawione w spotach nowe pozycjonowanie Tatry oraz zmiany graficzne na opakowaniach świetnie odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn i razem z planowanymi na kolejne miesiące działaniami tworzą spójny oraz konsekwentny wizerunek marki – dodaje.

W przeprowadzonym na zlecenie Grupy Żywiec badaniu* nowa komunikacja uzyskała najwyższe w ostatnich latach wyniki i jak mówią o idei sami konsumenci – opisuje dokładnie, jak się czuję na co dzień. Marka stała się bardziej współczesna, autentyczna i bliska konsumentom. Nowa kampania i wszystkie pozostałe działania ATL & BTL Tatry będą w tym roku skupione w ramach tej jednej platformy.

Nowemu pozycjonowaniu Tatry towarzyszy również zmiana opakowań. Nowy design nawiązuje do idei przewodniej marki i prezentuje Tatry – góry jako główną ikonę bezpośrednio wpisaną w DNA (nazwę) marki. Grafika opakowań nie tylko podkreśla wysoką i solidną jakość produktu, ale również świetnie wyróżnia się na półce i sprawia, że marka postrzegana jest przez konsumentów jako współczesna i na czasie.

Kampania telewizyjna startuje 17 stycznia br. Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz na platformach VOD. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.

Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Spot wyprodukował Opus Film. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Rebranding opakowań przygotowała agencja Cztery czwarte, działaniami BTL marki zajmuje się Global Shopper Marketing. Prace strategiczne przy nowym pozycjonowaniu – CPC Brand Consultants.

* Źródło: Kantar, raport dla Grupa Żywiec, sierpień 2021

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij