Carvago.com startuje z kampanią reklamową w TV w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Carvago.com startuje z kampanią reklamową w TV w Polsce

Carvago.com – europejska platforma do zakupu samochodów używanych online, właśnie wystartowała z telewizyjną kampanią reklamową. To pierwsza promocja marki w TV w Polsce.

Carvago.com postawiło na 30-sekundowe spoty, emitowane podczas sobotniego konkursu drużynowego Pucharu Świata w Zakopanem. Ich bohaterem jest mężczyzna w średnim wieku, który w lekki sposób opowiada o zaletach zakupu używanego samochodu online na platformie. Kampania reklamowa obejmuje stację TVP 1.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij