TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Columbus wraca do lat 90. z kampanią w Telegazecie

Masło po 1,50 zł, chleb za 60 gr i zdecydowanie tańszy prąd. W najnowszej kampanii marketingowej „Dostęp do przeszłości” Columbus, dostawca fotowoltaiki, wraca do lat 90. i promuje się w Telegazecie, popularnym nośniku reklamowym tamtej dekady.
O autorze
1 min czytania 2022-01-18

Bohaterem kreacji reklamowych Columbusa jest szalony naukowiec, inspirowany filmem „Powrót do przyszłości”, który cofa swoje rachunki o ćwierć wieku, dzięki czemu za prąd może znów płacić po 30-40 zł miesięcznie. W rolę odkrywcy wcielił się znany z wcześniejszych reklam firmy Dziadek Henryk (Wojciech Gałziński).

W swojej kampanii Columbus z nostalgią wspomina kolorowe lata 90. i wszystko, co z nimi związane, a jednocześnie podkreśla, że we współczesnych realiach możliwy jest powrót do cen energii z tamtych lat. Pomoże w tym darmowa energia ze słońca. Dzięki prawidłowo dobranej instalacji fotowoltaicznej, która pokryje zapotrzebowanie domu na prąd przez cały rok, rachunki za energię można ograniczyć nawet o 90%, czyli do niezbędnego minimum.

Jednym z kanałów, w których promowana jest kampania, nie bez powodu została Telegazeta, określana mianem „Internetu lat 90.” Z tego źródła nadal korzysta wielu Polaków. Według badań Kantar z 2019 r., usługa teletekstu ma 2,7 mln użytkowników, a 85% z nich korzysta z Telegazety przynajmniej raz w tygodniu. Reklamę Columbusa można obejrzeć na stronie o numerze 544.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poza Telegazetą, kampanię można zobaczyć także na kanałach społecznościowych Columbus, w wybranej prasie, serwisach internetowych oraz na dedykowanej stronie: dostepdoprzeszlosci.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing