Branżowa inicjatywa kreatywności kobiet #SheTakesOver nabiera w 2022 roku wymiaru globalnego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Branżowa inicjatywa kreatywności kobiet #SheTakesOver nabiera w 2022 roku wymiaru globalnego

Trzecia doroczna edycja akcji #SheTakesOver – branżowej inicjatywy celebrującej istotną rolę kobiet i osób niebinarnych w produkcji kreatywnej – będzie największą z dotychczasowych. Jej inicjator adam&eveDDB zaprasza do udziału twórców i firmy z całego świata.

#SheTakesOver wykorzystuje siłę autentycznego opowiadania historii, promując w ten sposób artystki i niebinarne talenty w dziedzinie filmu, fotografii, animacji, ilustracji, muzyki oraz we wszystkich gałęziach branż kreatywnych. W marcu instagramowy kanał @she.takes.over będzie działał jako hub łączący agencje i twórców, którzy zgłosili się do akcji. Zaangażowane podmioty przez ten czas udostępnią inicjatywie swoje kanały społecznościowe. #SheTakesOver trafi również na ulice, dzięki firmie Clear Channel, która zobowiązała się do przekazania darmowej powierzchni reklamowej na jej rzecz.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tegorocznej edycji adam&eveDDB po raz kolejny współpracuje z „Campaign”, Free the Work, Equal Lens, Alliance for Women Film Composers oraz Clear Channel, dzięki którym inicjatywa zyska jeszcze większy impakt. Partnerzy wspólnie zadbają o to, by prace zarówno uznanych jak i początkujących fotografek, twórczyń filmów, animatorek, ilustratorek i kompozytorek oraz artystów niebinarnych zostały dostrzeżone i usłyszane przez odbiorców na całym świecie.

DDB Warszawa włącza się w inicjatywę i zachęca do wspólnej celebracji wszystkie podmioty z branży kreatywnej w Polsce. Wspólnie możemy pomóc docenić znaczący wkład utalentowanych twórców, którym z różnych powodów, na co dzień trudniej jest się przebić. Firmy, które chcą się zaangażować i pokazać swoje wsparcie, mogą zarejestrować się tutaj. Artystki i twórcy niebinarni powinni zgłosić swoje prace tutaj.

Pokaz 2022 #SheTakesOver rozpocznie się 1 marca, w ramach przygotowań do Międzynarodowego Dnia Kobiet (8 marca). Motyw przewodni Dnia Kobiet 2022 brzmi „Przełam uprzedzenia”. Hasło ma zachęcić wszystkich do aktywnego przełamywania stereotypów, zasypywania nierówności i odrzucania dyskryminacji. 

W ciągu ostatnich 18 miesięcy udowodniliśmy, że potrafimy dotrzeć do talentów z całego świata i pokazać ich autentyczne historie szerokiemu gronu odbiorców. Nadszedł teraz czas, by osoby odpowiedzialne za zamówienia, szeroko zarzuciły sieci w poszukiwaniu kobiet i twórców niebinarnych, a akcja She Takes Over ma im to ułatwić – mówi Jemima Monies, deputy MD/ zastępczyni dyrektora zarządzającego w adam&eveDDB.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij