Agata Piotrowska nową business development director w Plej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agata Piotrowska nową business development director w Plej

Agata Piotrowska dołączyła do Plej, obejmując stanowisko business development director. Do jej obowiązków będzie należeć całościowa reprezentacja agencji w projektach newbusinessowych, w tym obsługa postępowań przetargowych, odpowiadanie na briefy i zapytania ofertowe oraz kontakt z potencjalnymi

Agata Piotrowska komunikacją marketingową zajmuje się od ponad 16 lat. Poprzednio związana była z agencjami takimi jak Feeders, Fantasyexpo, Isobar, Kalicinscy.com, OS3, Euro RSCG (Havas) czy Saatchi&Saatchi. Pracowała zarówno w strukturach client service, jak i w obszarze business development. W Plej obejmuje samodzielne stanowisko business development director, raportujące bezpośrednio do zarządu. W strukturze dołącza do części agencji kierowanej przez Łukasza Gumowskiego, creative partnera w Plej (obok Kreacji, Strategii i PR-u).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jestem pewien, że to początek długiej i udanej współpracy. Agata znana jest plejowemu gronu kierowniczemu z pracy w poprzednich agencjach, a jej szerokie doświadczenie mówi samo za siebie. Witamy Agatę na pokładzie Plej, życzymy ciekawych i rozwijających wyzwań przetargowych i satysfakcji z wygranych kampanii i marek – mówi Łukasz Gumowski, creative partner w Plej.

Plej to agencja reklamowa full service, stawiająca na długotrwałą całościową obsługę komunikacyjną od strategii po egzekucję. Do wieloletnich klientów Plej należą m.in. Play, Energizer, OSM Piątnica, Continental, Oriflame czy PZU. W ostatnim roku roku agencja pozyskała do współpracy m.in. Allegro (projektowo: strategia, kreacja, komunikacja), Energizer globalnie (zimowa globalna kampania marki), Virgin Mobile Polska (obsługa stała w zakresie digitalu i BTL-u), Ryobi i AEG (obsługa stała, social media), Namysłów (projektowo: kampania Otwarci na Otwartych, w tym ATL, digital, influencer marketing), Kia Polska (eventy), Budimex (eventy) i La Mania (eventy).  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij