Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do stowarzyszenia IAA Polska

Kolejne organizacje dołączają do IAA Polska. Do kurii mediów przystępuje Grupa RMF, do kurii professional services – agencja rekrutacyjna Antal oraz agencja reklamowa RTB House, zaś do kurii reklamodawców – Carrefour Polska.
O autorze
1 min czytania 2022-01-26

IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 140 i to grono stale się powiększa.

Bardzo cieszy mnie to, że kolejne cztery organizacje włączają się w realizację inicjatyw IAA Polska. Zrzeszamy wszystkie typy podmiotów z branży marketingowej i im silniejsza będzie to reprezentacja, tym skuteczniej realizować będziemy naszą najważniejszą rolę, jaką jest dialog branżowy i kształtowanie w odpowiedzialny sposób rynku komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska.

Do IAA Polska dołączyły: Grupa RMF – obecnie największy nadawca radiowy w kraju;  Antal  – jeden z liderów rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR; RTB House  – globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie; Carrefour Polska  – omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. 

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj