TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do stowarzyszenia IAA Polska

Kolejne organizacje dołączają do IAA Polska. Do kurii mediów przystępuje Grupa RMF, do kurii professional services – agencja rekrutacyjna Antal oraz agencja reklamowa RTB House, zaś do kurii reklamodawców – Carrefour Polska.
O autorze
1 min czytania 2022-01-26

IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 140 i to grono stale się powiększa.

Bardzo cieszy mnie to, że kolejne cztery organizacje włączają się w realizację inicjatyw IAA Polska. Zrzeszamy wszystkie typy podmiotów z branży marketingowej i im silniejsza będzie to reprezentacja, tym skuteczniej realizować będziemy naszą najważniejszą rolę, jaką jest dialog branżowy i kształtowanie w odpowiedzialny sposób rynku komunikacji marketingowej w Polsce – mówi Agnieszka Sora, prezeska zarządu IAA Polska.

Do IAA Polska dołączyły: Grupa RMF – obecnie największy nadawca radiowy w kraju;  Antal  – jeden z liderów rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR; RTB House  – globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie; Carrefour Polska  – omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. 

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj