Bartłomiej Kupiec ma ponad osiemnastoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał realizując dziesiątki projektów dla klientów z sektora energetycznego, nieruchomości, przemysłowego, publicznego oraz zdrowotnego. Przygotowywał i realizował strategie związane z procesami przejęć, dużych inwestycji, rebrandingu, wejścia marek na polski rynek, transformacji biznesowych czy głębokich restrukturyzacji wewnątrz firm. Dbał o wizerunek prezesów oraz wspierał zarządy w przygotowywaniu planów komunikacji komplementarnych z ich strategiami rozwoju.
Przed dołączeniem do SEC Newgate CEE Bartłomiej Kupiec pracował przez ponad cztery lata w MSL, głównie dla klientów z obszaru zdrowotnego i energetycznego. Wcześniej ponad 6 lat wspierał zespół agencji Partner of Promotion, realizując projekty dla sektora nieruchomości, przemysłu i publicznego. Swoje pierwsze szlify jako PR-owiec zdobywał w agencjach CrossMedia oraz ComPress. Realizowane przez niego projekty były laureatami polskich i zagranicznych konkursów branżowych, m.in.: Złotych Spinaczy, SABRE Awards czy Magellan Awards.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Bartłomiej Kupiec jest absolwentem filozofii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Ukończył również podyplomowe Studia Public Relations w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego.