„Kierunek jutro” to serwis, którego celem jest dostarczanie przedstawicielom małych i średnich przedsiębiorstw fachowej wiedzy z zakresu rozwoju firmy oraz światowych trendów w e-handlu. Platforma udostępnia swoim użytkownikom także informacje związane z ekspansją firmy na europejskie e-rynki, zachowaniami konsumenckimi w trakcie pandemii oraz pomaga przełamywać opory związane z rozwijaniem biznesu na tak odległych rynkach jak Stany Zjednoczone czy Japonia.
Wyróżnikiem materiałów publikowanych w serwisie „Kierunek jutro” jest ich atrakcyjna forma. Przedsiębiorcy mogą skorzystać m.in. z quizu sprawdzającego wiedzę o e-commerce. W przygotowaniu jest również podcast, który wkrótce wzbogaci ofertę platformy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Serwis „Kierunek jutro” jest częścią kampanii promocyjnej mającej na celu zwiększenie świadomości marki FedEx w Polsce oraz promocję jej usług.