Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Moda i nowe technologie łączą siły

We wrześniu Poznań ogarnie startupowe szaleństwo. Zbliża się trzecia edycja Startup Weekend, która za sprawą Art & Fashion Forum – znanego w branży modowej wydarzenia zainicjowanego przez Grażynę Kulczyk – będzie inna niż zwykle.
O autorze
1 min czytania 2014-08-04

W ramach tegorocznego Art & Fashion Forum powered by Grażyna Kulczyk odbędzie się międzynarodowa rozgrywka organizatorów startup weekendów – Global Fashion Battle. Niemal jednocześnie – w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Nowym Jorku i w Poznaniu – odbędzie się pięć startup weekendów, podczas których uczestnicy – pod okiem mentorów – będą rozwijać pomysły na biznes. Pomysły łączące modę i design z nowymi technologiami. Globalny finał i  prezentacje najlepszych zespołów odbędzie się w październiku, w stolicy Wielkopolski.

Startup Weekend Fashion & Tech Poznań (26-28 września) odbędzie się w klimatycznych murach Starego Browaru. Uczestnikom Startup Weekendu w pracach pomagać będzie międzynarodowa kadra mentorów złożona z przedstawicieli biznesu, projektantów, specjalistów od marketingu, sprzedaży i tworzenia projektów technologicznych. W niedzielę 28-go września, jury złożone z inwestorów i przedstawicieli biznesu wybierze zwycięski zespół, który – poza nagrodami – otrzyma miejsce w finale Global Fashion Battle i 18-go października będzie walczyć z najlepszymi projektami z czterech metropolii.

Startup Weekend Fashion & Tech Poznań to pierwsze w Polsce wydarzenie, podczas którego swoje siły połączy ponad setka pasjonatów nowinek z zakresu mediów, e-commerce, mody, designu i wearable technologies. Przed nimi 54-godziny intensywnej pracy, której efekty mogą zrewolucjonizować świat mody i technologii. Sprzedaż biletów startuje już od 1-go sierpnia.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj