Żaneta Kurczyńska (Synertime): PR-owiec jest jak dyrygent – spina całą komunikację marki (podcast)

Żaneta Kurczyńska (Synertime): PR-owiec jest jak dyrygent – spina całą komunikację marki (podcast)
Żaneta Kurczyńska to wiceprezeska agencji Synertime i twórczyni kanału Okiem PR-owca. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada o kryzysie tożsamości w PR-ze, wpadkach influencerów, przyszłości wizerunku gal freak fightowych i działaniach CSR-owych marek oraz agencji.
O autorze
1 min czytania 2022-02-15

Żaneta Kurczyńska w PR-ze działa od prawie 9 lat. W tym czasie przeszła długą drogę od zwykłej asystentki po wiceprezeskę i współwłaścicielkę agencji Synertime. Zaczynała od działań CSR-owych, a dziś – choć pełni tak ważną funkcję – nadal chce być blisko PR-u. Żaneta jest także twórczynią kanału Okiem PR-owca, który zgromadził już 15 tys. subskrypcji. Za jego pośrednictwem ociepla wizerunek polskiego PR-u w oczach mainstreamowych odbiorców.

Według Żanety dobry PR-owiec jest jak dyrygent, który spina całą komunikację marek. To właśnie takiej przyszłości upatruje się dla swojego zawodu, nie bojąc się o wyparcie przez agencje interaktywne i marketingowe. 

– Kim dzisiaj jest PR-owiec? Wszelkie globalne trendy mówią o tym, że i PR i PR-owcy będą mieć coraz większe znaczenie. Nie postrzegam agencji marketingowych jako konkurencji. Mają kompetencje, które mogą nawzajem się uzupełniać. Sami w agencji mamy dział social media marketingowy, który obsługuje działania naszych klientów. Natomiast zawsze w tę komunikację jest zaangażowany PR-owiec, który ją spaja i jest niczym dyrygent. Każdy muzyk z osobna może zagrać pięknie, ale aby grać razem – potrzebują dyrygenta – mówi Żaneta Kurczyńska.

W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast Żaneta opowiada o kryzysie tożsamości PR-owców, swojej karierze, kanale na YouTubie, influencer marketingu i przyszłości wizerunków takch postaci jak Leksiu czy Konopsky, a także gal freak fightowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: