QL HUNTERS – nowy gracz na rynku dla branży spożywczej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
QL HUNTERS – nowy gracz na rynku dla branży spożywczej

Na rynku debiutuje QL HUNTERS – kolektyw strategiczno-kreatywnyskierowany do firm z branży spożywczej założony przez Małgorzatę Krześniak.Hasło firmy to "hungry for ideas".

QL HUNTERS specjalizuje się w szerokim spektrum usług skierowanych do firm z branży spożywczej: od consultingu strategicznego, kompleksowych działań marketingowych i komunikacyjnych przez branding i projektowanie opakowań po wsparcie w kierunkach rozwoju portfolio produktowego. Kolektyw współpracuje zarówno z debiutującymi markami spożywczymi, firmami rodzinnymi, jak i tymi o ugruntowanej pozycji rynkowej, a także przedstawicielami świata food-tech czy e-grocery.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Zarządzając marketingiem firmy spożywczej przez blisko 5 lat, widziałam, jak trudno znaleźć na rynku podmioty, które głęboko i kompleksowo rozumiałyby specyfikę i wyzwania stojące przed tą branżą. Dlatego sama stworzyłam wyspecjalizowany kolektyw strategiczno-kreatywny. Jesteśmy zespołem praktyków z wieloletnim doświadczeniem, ale przede wszystkim grupą pasjonatów rynku spożywczego – mówi Małgorzata Krześniak, założycielka i dyrektor strategii QL HUNTERS.

Trzon zespołu stanowi sześcioro managerów specjalizujących się w consultingu strategicznym, strategii marketingowej, rozwoju produktu i działaniach komunikacyjnych m.in. prowadzeniu social mediów i zintegrowanych kampaniach reklamowych oraz zespół kreatywny odpowiedzialny za projekty brandingowe, opakowaniowe i kreacje reklamowe.

Członkowie zespołu doświadczenie zdobywali w consultingowu, agencjach marketingowych, firmach spożywczych: od firm rodzinnych, przedstawicieli rynku food-tech i e-grocery pomiędzy narodowe korporacje. Na koncie mają współpracę z takimi markami jak m.in. Nestle, Frisco, Big Active, Delikatesy Centrum, Herbapol, Batida, House of Asia, Piccolo, N’Ice Cream Factory, Boże Krówki, Dania Babci Zosi, Vegenuts czy Zielone Pojęcie.

– Patrzymy na biznes spożywczy wieloaspektowo: od strony strategicznej, produktowej, sprzedażowej, marketingowej, komunikacyjnej. Te obszary stanowią core naszych kompetencji. Dobrze rozumiemy wyzwania i ograniczenia związane z produkcją żywności. Towarzyszymy na każdym etapie rozwoju portfolio produktowego. Współpracujemy z zespołami R&D i wewnętrznymi działami marketingu przy wprowadzaniu nowości produktowych, wskazując obiecujące przestrzenie rynkowe i trendy konsumenckie. Tworzymy strategie marketingowe i plany komunikacji, które pozwalają realizować cele biznesowe. Tłumaczymy założenia strategiczne na język designu. Kompleksowo prowadzimy komunikację marek spożywczych oraz kampanie reklamowe. Wszystko po to, aby pomagać naszym klientom radzić sobie z wyzwaniami, które przed nimi stoją – dodaje założycielka.

Misją QL HUNTERS jest demokratyzacja dostępu do wysokiej jakości usług consultingowych, dzielenie się specjalistyczną wiedzą i profesjonalizacja komunikacji w branży spożywczej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij