Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

QL HUNTERS – nowy gracz na rynku dla branży spożywczej

Na rynku debiutuje QL HUNTERS – kolektyw strategiczno-kreatywnyskierowany do firm z branży spożywczej założony przez Małgorzatę Krześniak.Hasło firmy to "hungry for ideas".
O autorze
1 min czytania 2022-02-22

QL HUNTERS specjalizuje się w szerokim spektrum usług skierowanych do firm z branży spożywczej: od consultingu strategicznego, kompleksowych działań marketingowych i komunikacyjnych przez branding i projektowanie opakowań po wsparcie w kierunkach rozwoju portfolio produktowego. Kolektyw współpracuje zarówno z debiutującymi markami spożywczymi, firmami rodzinnymi, jak i tymi o ugruntowanej pozycji rynkowej, a także przedstawicielami świata food-tech czy e-grocery.

– Zarządzając marketingiem firmy spożywczej przez blisko 5 lat, widziałam, jak trudno znaleźć na rynku podmioty, które głęboko i kompleksowo rozumiałyby specyfikę i wyzwania stojące przed tą branżą. Dlatego sama stworzyłam wyspecjalizowany kolektyw strategiczno-kreatywny. Jesteśmy zespołem praktyków z wieloletnim doświadczeniem, ale przede wszystkim grupą pasjonatów rynku spożywczego – mówi Małgorzata Krześniak, założycielka i dyrektor strategii QL HUNTERS.

Trzon zespołu stanowi sześcioro managerów specjalizujących się w consultingu strategicznym, strategii marketingowej, rozwoju produktu i działaniach komunikacyjnych m.in. prowadzeniu social mediów i zintegrowanych kampaniach reklamowych oraz zespół kreatywny odpowiedzialny za projekty brandingowe, opakowaniowe i kreacje reklamowe.

Członkowie zespołu doświadczenie zdobywali w consultingowu, agencjach marketingowych, firmach spożywczych: od firm rodzinnych, przedstawicieli rynku food-tech i e-grocery pomiędzy narodowe korporacje. Na koncie mają współpracę z takimi markami jak m.in. Nestle, Frisco, Big Active, Delikatesy Centrum, Herbapol, Batida, House of Asia, Piccolo, N’Ice Cream Factory, Boże Krówki, Dania Babci Zosi, Vegenuts czy Zielone Pojęcie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Patrzymy na biznes spożywczy wieloaspektowo: od strony strategicznej, produktowej, sprzedażowej, marketingowej, komunikacyjnej. Te obszary stanowią core naszych kompetencji. Dobrze rozumiemy wyzwania i ograniczenia związane z produkcją żywności. Towarzyszymy na każdym etapie rozwoju portfolio produktowego. Współpracujemy z zespołami R&D i wewnętrznymi działami marketingu przy wprowadzaniu nowości produktowych, wskazując obiecujące przestrzenie rynkowe i trendy konsumenckie. Tworzymy strategie marketingowe i plany komunikacji, które pozwalają realizować cele biznesowe. Tłumaczymy założenia strategiczne na język designu. Kompleksowo prowadzimy komunikację marek spożywczych oraz kampanie reklamowe. Wszystko po to, aby pomagać naszym klientom radzić sobie z wyzwaniami, które przed nimi stoją – dodaje założycielka.

Misją QL HUNTERS jest demokratyzacja dostępu do wysokiej jakości usług consultingowych, dzielenie się specjalistyczną wiedzą i profesjonalizacja komunikacji w branży spożywczej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się