Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pomagam.pl uruchamia zweryfikowane zbiórki „Solidarni z Ukrainą” dla firm

Pomagam.pl – organizator oficjalnej zbiórki #SolidarniZUkrainą – uruchomił nową funkcjonalność, która pozwala na założenie firmowej „wirtualnej puszki” w ramach głównej akcji.
O autorze
1 min czytania 2022-02-28

Firmy, organizacje, związki i samorządy mają wielką moc – moc prowadzenia zorganizowanych działań – piszą organizatorzy.

Na stronie pomagam.pl/firmydlaukrainy każda organizacja może założyć zbiórkę internetową na pomoc naszym sąsiadom i szybko zacząć zbierać środki w zweryfikowanym miejscu. Serwis posiada także gotowe narzędzia do promocji zbiórki: wygodne opcje udostępniania w mediach społecznościowych oraz automatycznie tworzony widget-kod do umieszczenia na stronie www lub blogu.

Kluczowy jest czas. Jedyne czym będziesz się musiał zająć to promocja zbiórki. Zebrane środki Twoja firma będzie mogła w prosty sposób przekazać bezpośrednio Fundacji Pomagam.pl lub dowolnej innej fundacji organizującej pomoc dla Ukrainy – wyjaśnia prezeska Fundacji Pomagam.pl, Dobrosława Gogłoza.

Wszelkie koszty pokrywa portal Pomagam.pl – 100% wpłaconej kwoty trafia do wskazanej fundacji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na zbiórce pomagam.pl/solidarnizukraina zebrano już ponad 1,5 miliona złotych. Wszystkie środki zostaną przekazane na pomoc humanitarną, serwis nie pobiera prowizji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się