Firmy, organizacje, związki i samorządy mają wielką moc – moc prowadzenia zorganizowanych działań – piszą organizatorzy.
Na stronie pomagam.pl/firmydlaukrainy każda organizacja może założyć zbiórkę internetową na pomoc naszym sąsiadom i szybko zacząć zbierać środki w zweryfikowanym miejscu. Serwis posiada także gotowe narzędzia do promocji zbiórki: wygodne opcje udostępniania w mediach społecznościowych oraz automatycznie tworzony widget-kod do umieszczenia na stronie www lub blogu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kluczowy jest czas. Jedyne czym będziesz się musiał zająć to promocja zbiórki. Zebrane środki Twoja firma będzie mogła w prosty sposób przekazać bezpośrednio Fundacji Pomagam.pl lub dowolnej innej fundacji organizującej pomoc dla Ukrainy – wyjaśnia prezeska Fundacji Pomagam.pl, Dobrosława Gogłoza.
Wszelkie koszty pokrywa portal Pomagam.pl – 100% wpłaconej kwoty trafia do wskazanej fundacji.
Na zbiórce pomagam.pl/solidarnizukraina zebrano już ponad 1,5 miliona złotych. Wszystkie środki zostaną przekazane na pomoc humanitarną, serwis nie pobiera prowizji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing