Branża komunikacji marketingowej tworzy portal z ofertami pracy dla Ukraińców

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Branża komunikacji marketingowej tworzy portal z ofertami pracy dla Ukraińców

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przy wsparciu agencji członkowskich oraz partnerów tworzy portal z ofertami pracy w branży dla mieszkańców i uchodźców z Ukrainy. Znajdą się na nim ogłoszenia agencji, podmiotów z sektora, ale także innych, powiązanych z komunikacją marketingową branż.

Branża komunikacji marketingowej, chcąc nieść realną pomoc mieszkańcom Ukrainy, tworzy swoisty market place z ofertami pracy. Inicjatywę jednogłośnie wsparły agencje członkowskie SAR, które już dziś mogą przyjąć kilkuset zdalnych i stacjonarnych pracowników. Strona kierowana jest do osób zdecydowanych pozostać w Ukrainie i tych, którzy opuścili kraj. Platforma połączy szukających pracy z firmami ją oferującymi– oprócz ofert, będzie można zamieścić na niej w łatwy sposób swoje CV. Dodatkowym wsparciem będą oferowane Ukraińcom przez środowisko szkolenia onboardingowe oraz merytoryczne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wśród ogłoszeń znajdą się przede wszystkim te z obszaru szeroko rozumianego marketingu, zarówno dla tych osób, które władają kilkoma językami, ale także dla tych, którzy mówią wyłącznie po ukraińsku. Zatrudnienia będzie można szukać m.in. w obszarach strategii, designu, mediów, produkcji, ecommerce, programmatic, SEM/SEO, eventów, PR i wielu innych.

Istotnym elementem projektu jest współpraca międzynarodowa, która pomoże rozpropagować ideę i rozszerzyć obszar poszukiwań zatrudnienia poza granicami Polski. W tym celu SAR porozumiał się z przedstawicielami Cannes Lions oraz Effie na całym świecie. Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR, nawiązał również kontakt z All-Ukrainian Advertising Coalition – odpowiednikiem organizacji branżowej w Ukrainie. W odpowiedzi Maksym Lazebnyk, CEO organizacji, zadeklarował współpracę i wsparcie w dotarciu z portalem do społeczności ukraińskiej.  

Solidaryzujemy się z Ukrainą! Chcemy pomóc naszym sąsiadom żyć na tyle normalnie, na ile jest to możliwe w obliczu wojny i emigracji. Praca jest tym, czego będą potrzebować, aby móc egzystować w obcych krajach. Tworzymy platformę z ofertami pracy w sektorze komunikacji marketingowej, ale jesteśmy otwarci na wszelkie inicjatywy pomocowe innych podmiotów i organizacji. Strona ruszy za parę dni, ale już teraz gorąco zachęcam do szykowania ofert, aby w momencie otwarcia platforma mogła pełnić swoją rolę – zachęca Paweł Tyszkiewicz.

Wsparcie inicjatywy SAR zadeklarowały organizacje branżowe oraz inne podmioty, które w ramach swojej działalności wspierają akcję merytorycznie. Są wśród nich:

  • Związek Firm Public Relations
  • Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
  • IAA Polska
  • Firma prawnicza LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
  • Gotoweb.pl – produkcja strony internetowej

Platforma będzie dostępna w 3 wersjach językowych: ukraińskiej, polskiej oraz angielskiej i będzie zawierać również informacje o oficjalnych inicjatywach pomocowych na rzecz Ukrainy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij