Paweł Brągoszewski (Play2Chill): Marketing gier indie to w 90% widoczność na Steamie (podcast)

Paweł Brągoszewski (Play2Chill): Marketing gier indie to w 90% widoczność na Steamie (podcast)

Paweł Brągoszewski to wiceprezes zarządu Play2Chill S.A., firmy zajmującej się tworzeniem gier w tzw. segmencie indie premium. Z Pawłem rozmawiamy o gaming marketingu, budowaniu widoczności na Steamie i tym, co tego typu platformy oferują studiom gamingowym.

Play2Chill S.A. działa na rynku od 2017 r. i w tym czasie wypuściło trzy tytuły – w tym dwa na rzecz wydawcy. Ich najnowszym dziełem jest Motorcycle Mechanic Simulator 2021, który zagościł nie tylko na popularnym Steamie, lecz również na Humble Store.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z Pawłem Brągoszewskim – wiceprezesem Play2Chill S.A. – rozmawiamy o gaming marketingu. Uwagę skupiamy przede wszystkim na tzw. segmencie gier indie premium, które mogą się poszczycić co najmniej kilkuset tysięcznym budżetem. Jak wskazuje sam Brągoszewski – gaming marketing w tym sektorze to w większości budowanie widoczności na platformach typu Steam.

– Mam twarde stanowisko, które wynika z danych naszych arkuszy. W przypadku gier, które robimy – 90% tego, czy gra się sprzeda, czy nie, jest widoczność w sklepach typu Steam. Cała reszta to streamy, YouTube, prasa growa, social media czy wydarzenia branżowe. Im droższy i większy jest tytuł, tym bardziej nabierają znaczenia te kwestie w stylu wydarzeń, obecności w prasie itp. W końcu widoczność w sklepie jest wówczas gwarantowana – mówi Paweł Brągoszewski.

Paweł Brągoszewski to gość najnowszego odcinka NowyMarketing Podcast. Posłuchaj, jak tworzy się gaming marketing dla gier typu indie premium.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij