KERRIS wygrywa przetarg na obsługę reklamową marki TAURON

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest AdForm

KERRIS wygrywa przetarg na obsługę reklamową marki TAURON

Agencje KERRIS Group oraz Novem zajmą się obsługą reklamową TAURON w internecie.

Celem kampanii powierzonych agencjom będzie generacja leadów i ruchu do serwisów, stron internetowych spółki. Działania obejmą m.in. reklamy typu display, linki tekstowe, e-mailingi, reklamy video i artykuły sponsorowane. Firmy zajmą się przygotowywaniem (planowaniem, projektowaniem i produkcją) i prowadzeniem kampanii reklamowych w internecie oraz przygotowywaniu analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych spółki oraz jej konkurencji (optymalizacja budżetów mediowych).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podana w przetargu kwota na zakup mediów w internecie wynosi 10,7 mln zł.  

Agencja KERRIS Group w 2020 roku wygrała przetarg na obsługę TAURON w zakresie performance marketingu oraz odświeżenia e-commerce smart.tauron.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij