TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Podsumowanie działań reklamowych w internecie w lipcu 2014 r. wg AdReport

Porównując ilość kampanii reklamowych wyemitowanych w czerwcu i lipcu można zauważyć zmniejszenie ich natężenia w formie displayowej i na FB.
O autorze
1 min czytania 2014-08-18

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Najpopularniejszą formą reklamy w lipcu był ponownie billboard (48,38 proc.), następnie box (20,31 proc.) oraz skyscraper (14,99 proc.). Najrzadziej stosowany był expand (2,03 proc.) i layer (3,40 proc.). Na Facebooku w lipcu zarejestrowano 113 nowych kampanii. Największą aktywność reklamową odnotowano, podobnie jak w zeszłym miesiącu, w branży handlowej (37,17 proc.). Na drugim miejscu, i  tu nastąpiła zmiana, uplasowały się finanse (10,62 proc.), następnie telekomunikacja (8,85 proc.). Najmniejszą aktywność wykazała edukacja (0,88 proc.).W przeciwieństwie do poprzedniego miesiąca branża związana z komputerami i audio video, mediami i książkami, nie miała żadnej aktywności reklamowej.  W komunikatorach pojawiło się 14 nowych kampanii. Największą aktywnością reklamową odznaczała  się branża telekomunikacyjna (38,46 proc.) oraz żywnościowa (21,43 proc.). Branże związane z komputerami i audio video, motoryzacja oraz napoje i alkohole uplasowały się na podobnym poziomie 7,14 proc. zanotowanych działań.

W reklamie displayowej w lipcu, podobnie jak w czerwcu, swoją intensywnością działań odznaczyły się branże handlowa (16,27 proc.) oraz mediowa, książkowa, cd i dvd (8,79 proc.). Aktywność poniżej 1 punktu procentowego zaliczyły dwie branże – usługi dla biznesu (0,9 proc.) oraz produkty do użytku domowego (0,31 proc.). Ogółem zarejestrowano 2929 kampanii displayowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj