TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends

Portal Glamrap.pl dołącza do ekosystemu Time For Friends
O autorze
2 min czytania 2022-03-17

Pod koniec 2021 roku zarząd agencji Time For Friends podjął decyzję o przyłączeniu do grupy serwisu tematycznego FTB.pl, który jest nieodłącznym elementem branży muzycznej od ponad 20 lat. Teraz grupa poszerza się o największy portal piszący o rapie w Polsce Glamrap.pl, wspólnie tworząc największy zasięgowo ekosystem muzyczno-rozrywkowy.

Platformy agencji kreatywnej Time For Friends, czyli Rytmy.plMuno.pl, Biletomat.pl, FTB.pl oraz aplikacja Tango posiadają ponad 1 000 000 unikalnych użytkowników, generując 2 000 000 odsłon miesięcznie. Aby dostarczać najlepsze rozwiązania marketingowe dla organizatorów wydarzeń, artystów, marek komercyjnych, agencji PR i domów mediowych, agencja łączy siły z największym na rynku serwisem piszącym o muzyce hip-hopowej, czyli Glamrap.pl.

– Działania agencji Time For Friends śledziłem od dłuższego czasu i zawsze podobały mi się tworzone przez ten zespół przedsięwzięcia muzyczno-marketingowe. Są szyte na miarę, pod konkretnego odbiorcę i często kampanie potrafiły zaskoczyć nawet mnie. Ta koncepcja zbiega się z moją wizją przyszłości portalu, który na rynku jest numerem jeden w polskim rapie już od ponad dekady. Myślę, że nasze doświadczenie oraz historia i statystyki, które stoją za Glamrap.pl, pozwolą nam się dużo szybciej rozwijać, jeszcze bardziej się profesjonalizować i dotrzeć do szerszego grona odbiorców – mówi Łukasz Kazek, właściciel portalu Glamrap.pl

– Nie ukrywamy swoich ambicji dotyczących stworzenia z Time For Friends największego ekosystemu muzyczno-rozrywkowego, złożonego nie tylko z naszych własnych portali, ale także partnerów z branży. Dołączenie do nas tak dużego podmiotu jak Glamrap.pl, rozwija nas przede wszystkim zasięgowo, ale też wzmacnia w bardzo ważnym dla nas segmencie najpopularniejszego obecnie gatunku muzycznego w Polsce – mówi Alex Kubaczewski, szef kreatywny agencji Time For Friends

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Naszym celem jest umiejętne łączenie marki z odbiorcą, przez pryzmat wartości dodanej, jaką może wnieść ona w segment muzyczno-rozrywkowy. Dotychczasowe współprace z globalnymi partnerami pokazują, że jest to dobry kierunek, bo oprócz standardowych form promocji proponujemy kreatywne rozwiązania, wciągające naszych odbiorców w interakcję. Dajemy też jasny sygnał branży eventowej, że oprócz rozwiązań technologicznych w Biletomat.pl oferujemy skuteczne dotarcie i najlepszą promocję wydarzeń w naszym kraju – dodaje Kubaczewski

Dołączenie serwisu Glamrap.pl to nie tylko naturalna forma wypełnienia pewnej tematyki, ale także wzmocnienie zasięgu w tym akurat gatunku muzycznym, który notuje w ostatnim roku swoje najlepsze wyniki w historii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Rozpoczęcie współpracy z portalem Glamrap.pl to nie tylko znaczące zwiększenie zasięgu grupy, ale tym samym stanie się jeszcze bardziej konkurencyjnym podmiotem dla reklamodawców i partnerów. Biorąc pod uwagę kierunek, jaki obraliśmy w październiku 2021 roku w dziale rapowym portalu Rytmy.pl, wspomniany serwis będzie dla nas naturalnym dopełnieniem treściowym. Jestem pewien, że ta szeroko zakrojona współpraca przyniesie korzyści obu stronom, zaś redakcje będą w naturalny sposób się uzupełniać i realizować kolejne cele – mówi Krzysztof Nowak, szef redakcji hip hopowej portalu Rytmy.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wraz z dołączeniem serwisu Glamrap.pl, grupa mediowa agencji Time For Friends staje się największym zasięgowo ekosystem na rynku, który specjalizuje się w działaniach dla branży muzyczno-rozrywkowej. Wspólnie serwisy tematyczne generują miesięcznie około 5 000 000 odsłon, portale odwiedza około 2 000 000 unikalnych użytkowników, a social media całego ekosystemu generują zasięg sięgający 7 000 000 osób. To także zbiór produktów mediowych, który tematycznie dociera najszerzej do młodszej grupy użytkowników, co ma szczególne znaczenie przy działaniach dla bileterii Biletomat.pl, która również znajduje się w portfolio agencji. Z nowej oferty agencji Time For Friends mogą już korzystać klienci i użytkownicy wspomnianych wyżej serwisów internetowych.

 

Artykuł powstał we współpracy z Time For Friends.