Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Dove prezentuje mydła z rozstępami, zmarszczkami i plamkami, aby celebrować prawdziwe piękno

Dove prezentuje mydła z rozstępami, zmarszczkami i plamkami, aby celebrować prawdziwe piękno
W kampanii Dove „Real Soaps” mydła o nieregularnych kształtach, z pęknięciami, piegami i marszczeniami stają się symbolami prawdziwych kobiecych ciał. W ten sposób marka chce pokazać, że „piękno tkwi również w szczegółach, które czynią nas prawdziwymi”.
O autorze
1 min czytania 2022-03-17

fot. instagram.com/mullenlowessp3

Dove od lat pokazuje swoje zaangażowanie w walkę ze stereotypami dotyczącymi urody i pomaga kobietom na całym świecie w odkrywaniu ich naturalnego piękna. „Real” to kluczowe dla marki słowo, które towarzyszyło wielu kampaniom mającym na celu pokazanie prawdziwego kobiecego ciała. W kampanii „Reverse Selfie” Dove walczy z fałszywym obrazem rzeczywistości kreowanym w social mediach. Z kolei akcja #MojePięknoMojaHistoria pokazuje, jak różne kobiety definiują prawdziwe piękno.

W najnowszej kampanii „Real Soaps”, przygotowanej przez agencję reklamową MullenLowe SSP3, Dove kontynuuje swój cel: uczynić piękno źródłem pewności siebie, a nie niepokoju. W tym celu marka prezentuje wyjątkowe mydła o nieregularnych kształtach, które nawiązują do kobiecych ciał z bliznami, rozstępami czy piegami.

Tym samym marka uświadamia, że choć kultowe mydła w kostce zawsze wydają się gładkie i nieskazitelne na sklepowych półkach, ludzie nie wiedzą, że niektóre z nich wychodzą z fabryki ze szczególnymi cechami. Dove podkreśla, że takie znaki – podobnie jak na ludzkiej skórze – są nieodłączną częścią „prawdziwego piękna”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez MullenLowe SSP3 (@mullenlowessp3)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach kampanii „Real Soaps” Dove zaprasza kobiety o rozmaitych sylwetkach – z fałdkami, rozstępami czy piegami – do celebrowania piękna swojej skóry w mediach społecznościowych i dzielenia się zdjęciami opatrzonymi hashtagiem #RealBeauty.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez MullenLowe SSP3 (@mullenlowessp3)