Volkswagen Group Polska poszerza współpracę z Artegence

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Volkswagen Group Polska poszerza współpracę z Artegence

Artegence, która do tej pory zajmowała się obsługą technologiczną i digital consumer journey dla marki Volkswagen, właśnie rozszerzyła zakres działań i będzie odpowiadać za kanały social media Volkswagen i Volkswagen Home.

Dotychczas agencja była odpowiedzialna za obsługę online, tj. zarządzanie stronami www oraz aplikacjami marki Volkswagen. Jednocześnie pracowała z klientem w obszarze UX. Obecnie rola Artegence została poszerzona o współtworzenie i stałą optymalizację strategii SoMe, kreację contentu oraz moderację kanałów w mediach społecznościowych – Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Istotnym elementem współpracy ma być odpowiednia adaptacja materiałów globalnych oraz kampanii przygotowanych przez pozostałe agencje, obsługujące markę Volkswagen.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Upowszechnianie elektromobilności oraz zaawansowanych technologii w samochodach, jak i dążenie do osiągnięcia przez naszą markę neutralności węglowej do 2050 roku stawia przed nami nowe wyzwania komunikacyjne, które wymagają umiejętnych działań w social media. M.in. dlatego zdecydowaliśmy się na poszerzenie współpracy z agencją Artegence – w zakresie prowadzenia mediów społecznościowych oraz stworzenia strategii komunikacji w tym obszarze. To nasz kilkuletni, sprawdzony partner, który posiada wiedzę i doświadczenie w istotnych dla nas obszarach – Michał Zygmanowski, dyrektor marketingu marki Volkswagen.

– Marka Volkswagen jest jednym z naszych kluczowych partnerów, z którym współpracujemy od wielu lat w obszarze digital. Cieszę się, że wypracowane przez lata zaufanie do Artegence i dotychczasowe, wspólne działania przekonały Klienta do zaproszenia nas do postępowania przetargowego i umożliwiły nam prezentację naszych kompetencji w kolejnym obszarze, jakim są social media. Zwycięstwo w przetargu niezmiernie nas cieszy, tak samo jak wyzwania, które przed nami stoją – podsumowuje Łukasz Szmel, co-managing director i członek zarządu w Artegence.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij