TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Konferencja Marketing w Kulturze o aktualnych sprawach w branży kulturalnej

Zbliża się 7. edycja konferencji Marketing w Kulturze kierowanej do osób zajmujących się marketingiem i komunikacją działań kulturalnych. W tym roku Instytut Kultury Miejskiej powraca do organizacji Kulturze także na żywo. Wydarzenie odbędzie się 12 i 13 kwietnia w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim.
O autorze
2 min czytania 2022-03-28

fot. Bogna Kociumbas, Marketing w Kulturze 2019

Konferencja Marketing w Kulturze to wydarzenie adresowane do osób zajmujących się promocją w branży kultury i sztuki. Od 2016 roku gromadzi setki pracowników i pracowniczek instytucji, muzeów, galerii, ośrodków i centrów kultury, a także freelancerów, freelancerek, artystów i artystek zainteresowanych skutecznym komunikowaniem swoich działań. Po dwuletniej przerwie na wersję online, spowodowanej pandemią i związanymi z nią obostrzeniami, konferencja powraca do formy spotkania na żywo. Uczestnikom i uczestniczkom, którzy nie mogą pojawić się osobiście w Gdańsku, organizatorzy nadal dają możliwość wzięcia udziału w wydarzeniu zdalnie. W sprzedaży znajdują się bilety dwudniowe w cenie 350 zł oraz dostępy do streamingu w cenie 200 zł, a także bilety jednodniowe.

Jak co roku będziemy dyskutować na tematy bliskie instytucjom kultury, wsłuchując się w potrzeby ich pracowników i pracowniczek. Programem konferencji staramy się odpowiadać na aktualne problemy osób zajmujących się promowaniem działań kulturalnych – mówi Martyna Gutowska z Instytutu Kultury Miejskiej. Podobnie będzie i teraz: w harmonogramie wydarzenia poza wystąpieniami dotyczącymi zagadnień marketingowych, sporo miejsca poświęcone zostało nowym technologiom, trendom oraz zmianom, jakie w życie instytucji i odbiorców wprowadziła pandemia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

O „Pandemicznych rytmach życia publiczności” opowie Marek Krajewski, socjolog kultury, natomiast Zuzanna Ciesielska z Centrum Cyfrowego przybliży uczestnikom cyfrowe trendy w kulturze. Michał Zajdel (Kantar Millward Brown) i Michał Protasiuk (Google) przedstawią wyniki raportu „Efektywność komunikacji marek” i doradzą, jak skutecznie prowadzić działania komunikacyjne w świecie wielu ekranów. Tajniki NFT i Metaverse przybliży Joanna „Frota” Kurkowska – specjalistka w dziedzinie najnowszych technologii, współtwórczyni podcastu Metagame, tłumaczącego zawiłe zagadnienia krypto, Web3, creators economy, play-to-earn, DAO, blockchain gaming i Digital Assets.

Jednym z gości będzie także gdynianin, Wojtek Sawicki, który opowie o dostępności kultury z perspektywy osoby z niepełnosprawnością. Na konferencji pojawi się z narzeczoną, Agatą Tomaszewską, z którą relacjonuje swoją codzienność na instagramowym koncie Life On Wheelz. Oboje aktywnie uczestniczą w życiu kulturalnym i podzielą się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi barier, jakie ich otaczają.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W programie nie mogło zabraknąć miejsca dla najbardziej aktualnego tematu, czyli trwającej wojny w Ukrainie. Konflikt toczy się także w świecie wirtualnym, warto więc zadbać o swoje bezpieczeństwo również w sieci. Podczas konferencji uczestnicy i uczestniczki dowiedzą się, jak bronić się przed dezinformacją, technologią deep fake, a co najważniejsze: jak weryfikować fake newsy. Opowie o tym Wojciech Kardyś, Ambasador Cyfrowej UE.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To tylko część tematów, jakie przygotował w tym roku dla uczestników i uczestniczek konferencji Instytut Kultury Miejskiej. Poza dwudniową częścią plenarną wydarzenia w Gdańskim Teatrze Szekspirowskim, dzień wcześniej odbędą się warsztaty z tworzenia podcastów oraz wideo. Do praktycznego poznawania tajników nagrywania dźwięków zaprasza znana dziennikarka, Agnieszka Obszańska, a o tworzeniu ciekawych treści filmowych dysponując zerowym budżetem opowie Marcin Andrzejewski związany z Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu.

Bilety zarówno na wydarzenie na żywo, jak i streaming online, do kupienia za pośrednictwem serwisu Evenea pod adresem: evenea.pl/pl/wydarzenie/mwk2022.

Strona konferencji: marketingwkulturze.ikm.gda.pl.