Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie kampanii online dla marki Tchibo Exclusive

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na przygotowanie kampanii online dla marki Tchibo Exclusive

W ramach platformy komunikacyjnej „Tchibo Exclusive rozjaśnia myśli” MullenLowe Warsaw przygotuje serię spotów oraz materiałów statycznych, w zabawny sposób ilustrujących dobrze wszystkim znane sytuacje, w których kawa jest nieodzowna.

Tchibo Exclusive to marka dla tych, którzy potrzebują filiżanki kawy przede wszystkim do poukładania swoich myśli. Poprzez uruchomienie kampanii online planujemy dotrzeć do nowej, młodszej grupy takich konsumentów – mówi Małgorzata Kicia, brand manager marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania będzie trwała od maja do końca czerwca w mediach społecznościowych, na YouTube i VOD oraz na największych portalach lifestylowych.

Poleć tekst:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij