Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie produktów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie produktów

Marka Mazurski Smak kontynuuje ideę kreatywną pod hasłem „To się bierze z natury”. Celem ogólnopolskiej kampanii reklamowej jest pokazanie produktów powstających z najwyższej jakości polskiego mleka. Ich cechą charakterystyczną jest smak kojarzący się z naturalnością, sielskością i spokojem.

Wyróżniające się akwarelowe kreacje zastosowane w kampanii Mlekpolu odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty marki Mazurski Smak. Intensywne działania reklamowe w połączeniu z malarską formą ponownie zapewnią dobrą widoczność kampanii, która zachęca do spróbowania produktów, łączących tradycję z nowoczesnością.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komunikację marketingową rozpoczynamy przed Wielkanocą, aby podkreślić różnorodne kulinarne zastosowanie produktów, których pyszny smak i tradycyjna receptura idealnie sprawdzą się do przygotowania dań na świąteczny stół. Właśnie w tym okresie działania skierowane będą na silną obecność w telewizji. Artystyczne, akwarelowe animacje przekażą największe zalety pochodzenia produktów – naturalność, czystość oraz sielankowy klimat mazurskiej wsi, przywołujący wspomnienia z dzieciństwa – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.

Działania marketingowe będą prowadzone przez cały 2022 rok. W wakacje twarogi, masła, śmietany oraz mleka pokazane zostaną w kontekście mazurskiego lata, naturalnie kojarzonego z pochodzeniem marki. Działania display będą też wsparciem w okresie Bożego Narodzenia, aby w tym magicznym czasie konsumenci mogli cieszyć się produktami przywodzącymi na myśl uwielbiane smaki z kuchni babć.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Lucyna Kulągowska, brand manager marki oraz agencje Los Mejores oraz Wavemaker.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij