Jak skutecznie budować lojalność i motywować? Raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak skutecznie budować lojalność i motywować? Raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”

Jakie trendy związane z działaniami lojalnościowymi wzmocnią się w 2022 r.? Jak opracować efektywny program lojalnościowy w B2C i B2B? Jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży? Jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze? Odpowiedzi na m.in. te pytania znajdziesz w bezpłatnym raporcie „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”, opracowanym przez redakcję „Marketera+”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Już nie ewolucja, lecz rewolucja. Jeszcze dwa lata temu mogliśmy mówić, że rynek programów lojalnościowych ewoluuje. Dzisiaj – za sprawą nowej rzeczywistości, w której przyszło nam funkcjonować, a która zweryfikowała podejście firm do partnerów, pracowników i konsumentów oraz wyeksponowała realne potrzeby tych ostatnich – rozmawiamy o jego rewolucji.

Jest to więc idealny moment, aby zaktualizować swoją wiedzę na temat lojalności klientów oraz tworzenia skutecznych programów lojalnościowych, motywacyjnych oraz wsparcia sprzedaży.

„Część przedsiębiorców kojarzy program lojalnościowy z bazą klientów, do których wysyła się okazjonalne rabaty i informacje o ofercie promocyjnej. W związku z tym na rynku funkcjonuje wiele programów, które tak naprawdę są jedynie programami rabatowymi. Wraz ze wzrostem popularności takiego projektu koszty jego promocji i komunikacji bezpośredniej mogą rosnąć szybciej niż ROI, co przekłada się na niekorzystne wyniki finansowe firmy. Jak więc sprawić, aby akcja okazała się sukcesem, była atrakcyjna dla klientów i przynosiła zyski finansowe?”. Odpowiedzi na to pytanie udzielają w artykule „Uruchomienie programu lojalnościowego. O czym należy pamiętać, aby odnieść sukces” Przemysław Orłowski oraz Dominik Zacharewicz, managing partners w firmie Loyalty Point, która jest partnerem raportu.  

W 2022 r. możemy się spodziewać przyśpieszenia rozwoju funkcji aplikacji mobilnych, wzrostu popularności programów subskrypcyjnych, dalszej cyfryzacji oraz personalizacji na każdym poziomie relacji klienta z programem. Filarami takich akcji staną się sztuczna inteligencja, machine learning i automatyzacja.

W odnalezieniu się w nowej rzeczywistości pomocny będzie raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”, który, wspólnie z ekspertami, przygotowała redakcja magazynu „Marketer+”. Dowiesz się z niego m.in.:

  • jakie zmiany przyniósł 2021 r. w obszarze działań lojalnościowych,
  • czy w 2022 r. zmienią się oczekiwania uczestników względem programów lojalnościowych,
  • czy wciąż jest miejsce na rynku na tak dużą liczbę programów,
  • jakie są cele programów lojalnościowych w sektorze B2B,
  • jak stworzyć efektywny program lojalnościowy oraz jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas jego wdrażania i jak ich unikać,
  • czym się kierować przy wyborze systemu do obsługi programu lojalnościowego,
  • dlaczego warto prowadzić program lojalnościowy za pośrednictwem aplikacji mobilnej,
  • jakie nagrody są atrakcyjne z punktu widzenia uczestników,
  • jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży,
  • jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze i co warto wiedzieć o nowoczesnych narzędziach motywacyjnych, które budują długotrwałe relacje.

Wiedzą ekspercką dzielą się w raporcie specjaliści na co dzień zajmujący się zarówno opracowywaniem strategii programów lojalnościowych, jak i tworzeniem narzędzi wspierających prowadzenie działań lojalizujących: Karolina Rojecka i dr Tomasz Makaruk (i360), Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz (Loyalty Point), Łukasz Sznajdrowski (IBSO i Loyalty Starter), Alexander Kubicki (Sparta Loyalty), Rafał Grzegrzółka (Grzegrzółka Loterie), Katarzyna Grzywaczewska (PAYBACK Polska), Karol Kamas (Sodexo Benefits and Rewards Services Polska), Jan Twaróg i Robert Stupczyński (Albedo Marketing), Jarosław Obiedziński (Canon Polska), Jędrzej Bolek (Edenred Polska), Jolanta Jędrysek (Benefit Systems SA), Olga Pruszkowska (Katalog Marzeń) oraz Tomasz Błaszczuk (Emotivo).

Przykładami działań lojalnościowych skierowanych do klientów, partnerów oraz pracowników podzieliły się marki: Continental Opony Polska, Dell Technologies Poland, Manufaktura, Many Mornings oraz Stary Browar w Poznaniu.

Partnerem głównym publikacji jest Loyalty Point.

Raport bezpłatnie można pobrać na stronie marketerplus.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij