Daj się przenieść w inną rzeczywistość w nowej kampanii Orange

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Daj się przenieść w inną rzeczywistość w nowej kampanii Orange

4 kwietnia br. wystartowała nowa kampania Orange promująca pakiet Orange Love Mini z Netflix.

W spocie zrealizowanym w konwencji największych hitów filmowych znanych z platformy streamingowej Netflix, opowiedziana została historia mężczyzny, który korzystając z pakietu Orange Love Mini z Netflix i oglądając seriale w domowym zaciszu, przenosi się do filmowego świata. W produkcji z maestrią odwzorowano scenografię, światło i nastrój seriali Wiedźmin, Stranger Things oraz Królewski Gambit, a w roli mężczyzny wystąpił Piotr Głowacki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za kreację spotów w reżyserii Państwa Rodzeństwa odpowiada agencja Leo Burnett, we współpracy z Orange Polska, a produkcję zrealizowało Tyrka Studio. Za post produkcję odpowiada studio Orka, a za udźwiękowienie spotów Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu, oraz na nośnikach OOH.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij