Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Powstał nowy niezależny talent management The Reel Friends

Na rynku reklamowym pojawił się nowy, niezależny management twórców, który skupia polskich oraz zagranicznych reżyserów i operatorów. Jego założycielkami są Karola Kowalczyk i Milena Gronau-Kozyra.
O autorze
3 min czytania 2022-04-05

fot. Stanisław Prokopczuk

Karola i Milena poznały się w Papaya Films, gdzie przepracowały wspólnie ponad 10 lat. Z przyjaźni i wspólnej wizji tego, jak chciałyby, aby wyglądała praca z twórcami powstało The Reel Friends – agencja zajmująca się szeroko pojętą reprezentacją talentów oraz działaniami związanymi z wyszukiwaniem twórców dla polskich i zagranicznych studiów produkcyjnych, agencji oraz klientów. Posiadają również dodatkową komórkę zajmującą się developmentem treatmentów reżyserskich, którą wspólnie koordynują.

Twórcy, których reprezentują to silne osobowości z imponującymi dorobkiem artystycznym. To osoby, które wiedzą czego chcą i potrafią nazwać swoje potrzeby. Zadaniem The Reel Friends jest nie tylko reprezentować ich w bieżących projektach, ale pomóc w dążeniu do ich celów. Umożliwiać rozwój, dbać o odpoczynek.

Management The Reel Friends obecnie reprezentuje reżyserów takich jak Antoni Nykowski, Jan Foryś, Maroš Milčik (Słowacja) oraz reżyserkę Aldonę Kwiatkowski (Niemcy). Grono operatorów tworzą Kamil Płocki, Patryk Kin, Kajetan Plis, Mateusz Dziekoński – jedni z najbardziej rozpoznawalnych operatorów komercyjnych w kraju. W gronie tym znalazł się również ukraiński operator Dima Nedria. Kolejne nazwiska zostaną ogłoszone już wkrótce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Najlepsze rzeczy powstają wtedy, gdy wszyscy czują się dobrze podczas całego procesu. Dlatego stawiamy na relacje, szacunek i kreatywną współpracę, które pozwolą tworzyć dokładnie to, czego potrzebują klienci, w przyjaznej atmosferze. Zresztą nasza nazwa mówi dokładnie to, co chcemy, żeby świat o nas wiedział – przyjaźnimy się, naprawdę –podkreślają założyciele The Reel Friends.

Istnieje kilka form reprezentacji twórców na rynku. W większości są to niezależne impresariaty, ale istnieją też miejsca blisko związane ze studiami produkcyjnymi lub studia produkcyjne posiadające swój własny roster (które najczęściej reprezentują twórców na zasadach wyłączności).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Według nas najlepszy model współpracy to taki, w którym stawia się na współpracę, gdzie obie strony czerpią korzyści i wspólnie się rozwijają. Dla każdego twórcy jednak będzie to oznaczać coś innego. I tu poczułyśmy, że jest przestrzeń dla nas. Zwyczajnie lubimy tę pracę i ludzi, z którymi pracujemy – dodaję założyciele agencji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

The Reel Friends jest rozmową, relacją, jest drogą dwukierunkową. Każdy aspekt pracy i współpracy z twórcami jest indywidualnie omawiany. Dzięki temu nowy na rynku managment tworzy elastyczną usługę dopasowaną do potrzeb zrzeszonych twórców.

TRF charakteryzuje otwartość i ciągła chęć rozwoju. Lata doświadczeń zdobytych przy najbardziej rozpoznawalnych projektach w Polsce nauczył założycielki reagować i działać w szybko zmieniającej się branży i w jeszcze szybciej zmieniającym się świecie.

Celem managmentu jest stworzenie przyjaznego środowiska, jedynego dobrego dla kreatywności i rozwoju. Reprezentacja twórców to jednak nie koniec działalności. Widząc zapotrzebowanie na obszerniejszy dostęp do reżyserów i operatorów, stworzono usługę Talent Research. To projekt, który daje możliwość łączenia twórców ze studiami produkcyjnymi i agencjami na poziomie międzynarodowym. Usługa ta będzie na pewno ogromnym ułatwieniem dla producentów, którzy nie posiadają researchera w swoich strukturach i może być też wyróżnikiem wpływającym na nową jakość na rynku.

Kolejnym istotnym elementem działalności The Reel Friends jest wsparcie treatmentowe. Doświadczony zespół zapewni pomoc w języku polskim i angielskim przy wyszukiwaniu referencji i wsparcie administracyjne. W pędzącym świecie procesu produkcyjnego takie wsparcie bywa niezbędne i nieocenione. Mając szerokie doświadczenie w każdym aspekcie produkcji, postprodukcji, procesach przetargowych oraz wsparcie osób z doświadczeniem agencyjnym, zespół TRF jest w stanie zapewnić jakość i rzetelność na każdym poziomie realizacji.

Karola Kowalczyk, od ponad 12 lat w branży reklamowej. Wcześniej związana z Red Bull Polska, a następnie z Papaya Films gdzie przez pierwsze lata pracowała w dziale produkcji – realizując reklamy. Zarządzała i szkoliła asystentów i koordynatroów produkcji. Następnie wraz z Mileną tworzyły i rozwijały Roster twórców. Zrealizowała także 3 sezony Original Series – krótkie formy filmowe – które zostały dostrzeżone na międzynarodowych festiwalach. W The Reel Friends odpowiada za koordynowanie pracy operatorów i researche zagraniczne.

Milena Gronau-Kozyra, od 12 lat w branży reklamowej. Posiada kompetencje związane z kierowaniem zespołem. W Papaya Films równocześnie zarządzała 3 działami – Rosterem, konkursem Papaya Young Directors (obecnie Papaya Young Creators) oraz administracją biura – każdy rozwijając. Skrupulatna oraz uważna w swoich działaniach. Jej przywiązanie do detalu przekłada się na absolutny porządek w zarządzaniu projektami twórców, którymi się opiekuje. W The Reel Friends odpowiada za koordynowanie pracy reżyserów.