Mlekpol rozpoczął nową kampanię „Śmietana na 100%”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mlekpol rozpoczął nową kampanię „Śmietana na 100%”

11 kwietnia br. ruszyła nowa kampania Spółdzielni Mleczarskiej „Mlekpol” w Grajewie, promująca śmietany Łaciate.

W ramach kampanii „Śmietana na 100%” powstała Łaciata Akademia, która będzie inspirować kulinarnie, edukować w zakresie gotowania i zastosowania kwaśnej śmietany w kuchni. Sercem działań reklamowych jest serwis www.smietanalaciata.pl wspierany kampanią video, bannerową, działaniami w social mediach, dodatkowymi aktywacjami oraz udziałem influencerów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Jest to kolejna współpraca nawiązana między marką Mlekpol a Change Serviceplan i Media Republic. Od 2020 roku firmy współpracują w zakresie komunikacji serków Łaciatych oraz od ubiegłego roku również Maślanki Mrągowskiej.

Współpraca jest wynikiem konkursu wygranego przez Change Serviceplan oraz Media Republic.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij