Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Matt Komorowski dołącza do Volt jako chief revenue officer (CRO)

Volt kontynuuje swój rozwój powołując kluczowego CRO. Matt Komorowski dołącza do firmy po prawie dziesięciu latach pracy dla PayPal.
O autorze
1 min czytania 2022-04-11

Rolą Matta Komorowskiego w firmie Volt będzie wspieranie jej rozwoju oraz popularyzacja otwartej bankowości wśród klientów i dostawców usług płatniczych na całym świecie.

Zatrudnienie Komorowskiego to kolejny krok w kierunku realizacji globalnych planów rozwoju firmy Volt, które są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na płatności w czasie rzeczywistym. Jego międzynarodowe doświadczenie w globalnej branży płatności wyniesione z PayPal jest wzbogacane m.in. przez wcześniejsze sukcesy w budowaniu organizacji sprzedaży portalu Groupon w Polsce, a także doświadczenie zdobyte w Boston Consulting Group, gdzie doskonalił swoje umiejętności i strategiczne podejście do rozwijających się organizacji.

Jesteśmy zachwyceni, że Matt dołączył do nas. W kluczowym dla naszej firmy momencie wnosi on bogate doświadczenie w dziedzinie płatności oraz w zarządzaniu wzrostem w dużych organizacjach. Matt odnosił sukcesy w zakresie optymalizacji przychodów i strategicznego wzrostu dla globalnych firm. To, w połączeniu z jego doświadczeniem we wprowadzaniu innowacyjnych modeli płatności na nowe rynki, jest nieocenioną pomocą przy realizacji naszej wizji płatności w czasie rzeczywistym na całym świecie – mówi Tom Greenwood, założyciel i dyrektor generalny firmy Volt.
Moja rola będzie się koncentrować na przyśpieszeniu adaptacji naszych produktów otwartej bankowości na rynkach i w pionach biznesowych, a także na budowaniu odpowiedniej organizacji i zatrudnianiu najlepszych talentów, aby rozpocząć hiperskalowanie – komentuje Matt Komorowski, chief revenue officer w Volt. – Kultura firmy Volt koncentruje się na budowaniu organizacji, w której działy sprzedaży i rozwoju produktów działają razem i bardzo szybko wymieniają się informacjami, co daje pewność, że klienci otrzymują usługi, których potrzebują. W miarę rozwoju firmy Volt, chcemy mieć pewność, że ta część kultury pozostanie w centrum jej strategii. W sektorze płatniczym na całym świecie istnieje ogromny potencjał transformacyjny. Wynika to z rosnących potrzeb konsumentów, którzy chcą mieć swobodę zarządzania swoimi finansami i ich kontrolowania. Nie bez znaczenia pozostają wysokie wymagania sprzedawców, którzy chcą mieć możliwość przyjmowania płatności w czasie rzeczywistym na całym świecie płynnie i bez wysokich opłat – wszystko to w ramach jednego systemu.  Jestem podekscytowany, że mogę stać się częścią firmy Volt, której misją jest zapewnienie pełnej wolności w zakresie płatności – niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz i kim jesteś – podkreśla Matt Komorowski.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj