TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Roboty w każdym sklepie – czy wyprą zwykłych sprzedawców? #TRENDBOOK (podcast)

Roboty w każdym sklepie – czy wyprą zwykłych sprzedawców? #TRENDBOOK (podcast)
Retail staje się coraz bardziej cyfrowy – to samo tyczy się trade i shopper marketingu. Zakupy offline wykorzystują narzędzia online, roboty czy automatyzację. Jak to wpłynie na rynek konsumencki?
O autorze
1 min czytania 2022-04-11

Retail coraz bardziej się automatyzuje i cyfryzuje. Zakupy za pomocą skanowania kodów QR, autonomiczne nano sklepy, kasy samoobsługowe, a nawet aplikacje typu kup teraz, zapłać później – to powoli staje się normą w świecie stacjonarnych zakupów.

Czy retail całkowicie się zautomatyzuje i zdigitalizuje? Czy zakupy offline będą niemożliwe bez dostępu do narzędzi online? Czy konsumenci faktycznie chcą korzystać z tych nowoczesnych technologii? Czy ostatecznie odbierze to ludziom pracę? Na te i inne pytania odpowiadają w specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast eksperci branżowi: Rafał Skrzekotowski z PKN Orlen i Piotr Lubiewa-Wieleżyński z Carrefour.

To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także automatyzacji retailu. Więcej informacji o nich znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj