Roboty w każdym sklepie – czy wyprą zwykłych sprzedawców? #TRENDBOOK (podcast)

Roboty w każdym sklepie – czy wyprą zwykłych sprzedawców? #TRENDBOOK (podcast)

Retail staje się coraz bardziej cyfrowy – to samo tyczy się trade i shopper marketingu. Zakupy offline wykorzystują narzędzia online, roboty czy automatyzację. Jak to wpłynie na rynek konsumencki?

Retail coraz bardziej się automatyzuje i cyfryzuje. Zakupy za pomocą skanowania kodów QR, autonomiczne nano sklepy, kasy samoobsługowe, a nawet aplikacje typu kup teraz, zapłać później – to powoli staje się normą w świecie stacjonarnych zakupów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czy retail całkowicie się zautomatyzuje i zdigitalizuje? Czy zakupy offline będą niemożliwe bez dostępu do narzędzi online? Czy konsumenci faktycznie chcą korzystać z tych nowoczesnych technologii? Czy ostatecznie odbierze to ludziom pracę? Na te i inne pytania odpowiadają w specjalnym odcinku NowyMarketing Podcast eksperci branżowi: Rafał Skrzekotowski z PKN Orlen i Piotr Lubiewa-Wieleżyński z Carrefour.

To epizod, który powstał wraz z wydaniem naszego Trendbooka poświęconego trendom w marketingu – w tym także automatyzacji retailu. Więcej informacji o nich znajdziesz w nim, jak i w rozszerzonej wersji artykułu na naszej stronie internetowej.

Pobierz Trendbook NowegoMarketingu 2022

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij