Meta testuje nowe narzędzie do zarabiania dla twórców w metaverse

Meta testuje nowe narzędzie do zarabiania dla twórców w metaverse

Meta uruchamia testowe wersje narzędzi, dzięki którym użytkownicy platformy Horizon Worlds będą mogli zarabiać prawdziwe pieniądze za tworzenie przedmiotów w wirtualnym świecie.

Meta – właściciel platformy Horizon Worlds –  stawia kolejny krok w kierunku stworzenia metaversum, w którym twórcy mogą zarabiać na życie dzięki sprzedaży wirtualnych przedmiotów, usług i doświadczeń. W tym celu firma wprowadza nowe narzędzia dające możliwość monetyzacji działalności twórców.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ciągu najbliższych tygodni wybrani przez Metę twórcy zobaczą specjalną zakładkę „Sprzedaż”, dzięki której będą mogli tworzyć i sprzedawać cyfrowe przedmioty na wirtualnym rynku na platformie Horizon Worlds. Kupowanie przedmiotów będzie dostępne dla osób powyżej 18 roku życia w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, gdzie Horizon Worlds jest obecnie dostępne. 

Metaverse – z natury nieograniczony przestrzenią fizyczną – przyniesie nowy poziom kreatywności i otworzy nowe możliwości dla nowej generacji twórców i firm, aby mogli realizować swoje pasje i tworzyć nowe źródła utrzymania. Twórcy i przedsiębiorcy będą mieli większą swobodę w znalezieniu odpowiedniego dla nich modelu biznesowego – zapowiada Meta.

Dodatkowo wybrani twórcy ze Stanów Zjednoczonych otrzymają dostęp do testowej wersji programu bonusowego. Uczestnicy tego projektu pod koniec miesiąca otrzymają premie za stworzenie światów, które przyciągną użytkowników na dłuższy czas lub skłonią ich do wypróbowania nowych narzędzi platformy. Jak dodaje Meta, z czasem będą pojawiać się nowe cele, za osiągnięcie których twórcy otrzymają dodatkowe wypłaty.

Firma podkreśla, że choć obecnie nowe opcje zarabiania są testowane „tylko z garstką twórców”, na platformie będzie się pojawiało coraz więcej narzędzi i form wsparcia dla wszystkich twórców, dzięki którym tworzenie nowych światów będzie jeszcze łatwiejsze. 

PS
LEGO i Epic Games ogłaszają długoterminowe partnerstwo w celu stworzenia wciągającej, ale bezpiecznej przestrzeni metawersum dla dzieci w każdym wieku.

PS 2
Chcecie wiedzieć więcej na temat metaverse i tego, jak niektóre marki wykorzystują wirtualny wszechświat, podczas gdy inne świadomie odcinają się od tego rozwiązania? Zapraszamy do lektury naszego Trendbooka 2022, w którym rozważamy, czy metaverse to największy buzzword w historii marketingu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij