TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kampania marki Triumph z hitem „I Want It My Way” w wykonaniu influencerek

„Comfort My Way” to hasło nowej kampanii marki Triumph, która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Kampania została zaplanowana na 30 rynków, a soundtrackiem został cover utworu Backstreet Boys.
O autorze
1 min czytania 2022-04-14

4 państwa, 7 osób, 10 dni zdjęciowych – tak w liczbach można skrócić powstawanie najnowszego spotu promującego kampanię „Comfort My Way” Triumph. W 240 sekundach materiału ujęto dziesiątki kultowych lokalizacji z europejskich miast – Berlina, Como, Warszawy i Londynu. Każde pokazywało inną bohaterkę, o odmiennym stylu życia, potrzebach i wymaganiach, które mimo potencjalnych różnic – więcej łączy, niż dzieli. Chcą żyć po swojemu, realizować się bez ograniczeń, z odwagą i dumą mówić o obranym kierunku.

„I Want It My Way” – tak brzmi tekst kultowego utworu boysbandu Backstreet Boys w aranżacji WebTalk i wykonaniu influencerek. Do udziału w kampanii marka Triumph zaprosiła 4 ambasadorki z różnych europejskich krajów o łącznej liczbie obserwujących przekraczającej 2,2 miliony – Joanna Koroniewska (Polska), Josie Gibson (Wielka Brytania), Mandy Capristo (Niemcy) i Giorgia Lucini (Włochy). Odświeżony numer usłyszeć można w spocie opublikowanym na kanałach społecznościowych Triumph, jak i w sklepach stacjonarnych marki. 

Agencja WebTalk odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej działań digital kampanii, jak i nadzór realizacji spotu. Zespół odpowiadał również za aranżację i produkcję coveru oraz dostosowanie go do idei kampanii. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Films. Reżyserką oraz scenopisarką spotu była Mary Gruszecka (Bryk&More). Ze względu na dynamiczne zmiany związane z restrykcjami, szczególnie dla podróżujących, spot emitowany na 30 rynkach, wyprodukował okrojony zespół złożony zaledwie z 7 osób.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Strefa komfortu – tak wiele o niej mówimy, a tak rzadko faktycznie podejmujemy działania, by o nią zadbać. Wyprodukowany przez nas spot ma, zgodnie z myślą przewodnią kampanii, zachęcać kobiety do działania w sposób zgodny ze sobą i udowodnić im, że to ich komfort jest najważniejszy. W samej produkcji dużym wyzwaniem była logistyka. Na produkcję mieliśmy jedynie 10 dni, a materiał kręciliśmy w czterech państwach. Każde miało własne restrykcje związane z pandemią i własne regulacje. Co więcej, nagrywając materiał wideo w jednym kraju, jednocześnie tworzyliśmy ścieżkę audio w innym, aby następnego dnia zdjęciowego mieć partię utworu gotową do synchronizacji z nowopowstającym obrazem  – mówi Przemysław Puchalski, creative director w WebTalk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing