Kampania marki Triumph z hitem „I Want It My Way” w wykonaniu influencerek

„Comfort My Way” to hasło nowej kampanii marki Triumph, która jest celebracją prawa do definiowania komfortu na swoich własnych zasadach i pielęgnowania go we wszystkich aspektach życia. Kampania została zaplanowana na 30 rynków, a soundtrackiem został cover utworu Backstreet Boys.
O autorze
1 min czytania 2022-04-14

4 państwa, 7 osób, 10 dni zdjęciowych – tak w liczbach można skrócić powstawanie najnowszego spotu promującego kampanię „Comfort My Way” Triumph. W 240 sekundach materiału ujęto dziesiątki kultowych lokalizacji z europejskich miast – Berlina, Como, Warszawy i Londynu. Każde pokazywało inną bohaterkę, o odmiennym stylu życia, potrzebach i wymaganiach, które mimo potencjalnych różnic – więcej łączy, niż dzieli. Chcą żyć po swojemu, realizować się bez ograniczeń, z odwagą i dumą mówić o obranym kierunku.

„I Want It My Way” – tak brzmi tekst kultowego utworu boysbandu Backstreet Boys w aranżacji WebTalk i wykonaniu influencerek. Do udziału w kampanii marka Triumph zaprosiła 4 ambasadorki z różnych europejskich krajów o łącznej liczbie obserwujących przekraczającej 2,2 miliony – Joanna Koroniewska (Polska), Josie Gibson (Wielka Brytania), Mandy Capristo (Niemcy) i Giorgia Lucini (Włochy). Odświeżony numer usłyszeć można w spocie opublikowanym na kanałach społecznościowych Triumph, jak i w sklepach stacjonarnych marki. 

Agencja WebTalk odpowiadała za stworzenie koncepcji kreatywnej działań digital kampanii, jak i nadzór realizacji spotu. Zespół odpowiadał również za aranżację i produkcję coveru oraz dostosowanie go do idei kampanii. Za realizację odpowiadał dom produkcyjny Graffiti Films. Reżyserką oraz scenopisarką spotu była Mary Gruszecka (Bryk&More). Ze względu na dynamiczne zmiany związane z restrykcjami, szczególnie dla podróżujących, spot emitowany na 30 rynkach, wyprodukował okrojony zespół złożony zaledwie z 7 osób.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Strefa komfortu – tak wiele o niej mówimy, a tak rzadko faktycznie podejmujemy działania, by o nią zadbać. Wyprodukowany przez nas spot ma, zgodnie z myślą przewodnią kampanii, zachęcać kobiety do działania w sposób zgodny ze sobą i udowodnić im, że to ich komfort jest najważniejszy. W samej produkcji dużym wyzwaniem była logistyka. Na produkcję mieliśmy jedynie 10 dni, a materiał kręciliśmy w czterech państwach. Każde miało własne restrykcje związane z pandemią i własne regulacje. Co więcej, nagrywając materiał wideo w jednym kraju, jednocześnie tworzyliśmy ścieżkę audio w innym, aby następnego dnia zdjęciowego mieć partię utworu gotową do synchronizacji z nowopowstającym obrazem  – mówi Przemysław Puchalski, creative director w WebTalk.

Słuchaj podcastu NowyMarketing