„Houston mamy procent… do zebrania” – wystartowała kampania 1% dla Fundacji Onkologicznej Rakiety

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Houston mamy procent… do zebrania” – wystartowała kampania 1% dla Fundacji Onkologicznej Rakiety

Focus Nation od ponad 2 lat wspiera komunikacyjnie działania Fundacji Onkologicznej Rakiety i pomoc jej podopiecznym. Obecna kampania ma na celu wzmocnienie świadomości działań Fundacji i ma zachęcić do przekazania 1% na pomoc chorym na raka.

Osoby walczące z chorobą nowotworową są niejako zawieszone między światami. Focus Nation w oparciu o ten insight opracowało koncepcję komunikacyjną. W ramach koncepcji kreatywnej osadzonej w kosmicznej narracji Fundacji Rakiety chcieliśmy pokazać osobę sparaliżowaną strachem i walką z chorobą. Osobę, która jest zawieszona między dwoma światami. Choroba paraliżuje jej działanie i sprawia, że nawet proste codzienne zadania są dla niej wyzwaniem. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncept został wyrażony hasłem „Houston mamy procent … do zebrania”, co w bezpośredni sposób nawiązuje do celu kampanii. Hasło odnosiło się również do popularnego w popkulturze zwrotu „Houston mamy problem” i lądowania, które również jest istotnym elementem naszej historii.

Tak powstał film oraz KV do działań w offline i online.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij