Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Fundacja Hospicjum Onkologiczne i agencja Grey Group Poland po raz kolejny poruszają trudny temat umierania

Grey Group Poland kontynuuje działania pro bono dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO). Niezmiennym celem współpracy jest pozyskanie dla fundacji finansowania z 1% podatku oraz dalsze przełamywanie tabu jakim jest umieranie.
O autorze
1 min czytania 2022-04-20

Tematem tegorocznej kampanii jest wartość jaką niesie za sobą „spokojne umieranie”, szczególnie w obecnych czasach. Spot przygotowany przez agencję Grey odpowiada na trudne pytanie: czy umieranie może być dobre?

W tegorocznej kampanii 1% zadajemy kontrowersyjne pytanie dotyczące śmierci. Czy umieranie może być dobre? Wiele osób słysząc je może nie zgodzić się z tą tezą. My wierzymy jednak, że gdy umieranie jest spodziewane, spokojne, z kimś obok, kto trzyma za rękę to może być dobre. Spokojne umieranie jest bardzo dużą wartością. Szczególnie w dzisiejszych czasach – mówi Maciej Krawczyk z Grey Group Poland.

Przemysław Bluszcz i Aleksander Dębicz w kampanii

W tegorocznej odsłonie spotu narratorem został Przemysław Bluszcz. Aktor współpracuje z fundacją od wielu lat. Dotychczas zrealizował już cztery kampanie w latach 2017–2020.

Warto zaznaczyć, że po raz kolejny odbiorcy mogą zachwycać się utworem muzycznym skomponowanym specjalnie na potrzebę projektu FHO 1% przez Aleksandra Dębicza – wspaniałego polskiego pianistę i kompozytora.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania społeczna nie tylko zachęca do przekazywania 1% podatku dochodowego na rzecz FHO, ale także przybliża temat śmierci, który nadal jest zbyt rzadko poruszany w naszym społeczeństwie.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne od 31 lat wspiera pacjentów onkologicznych w ostatnich chwilach ich życia, zarówno w ramach hospicjum stacjonarnego, jak i domowego. Głównym priorytetem FHO jest wspieranie pacjentów paliatywnych, nie zapominając jednocześnie o ich rodzinach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nadrzędnym celem działań FHO jest zapewnienie pacjentom hospicjum możliwie najlepszych warunków na resztę życia. Czasem mowa o kilku miesiącach, a czasem kilku dniach czy nawet godzinach. Niezależnie od tego, ile czasu zostało naszym podopiecznym, każda z tych chwil powinna być przeżyta w jakości. Na tę jakość składa się profesjonalna opieka medyczna, ale przede wszystkim bliskość drugiego człowieka. Poczucie bezpieczeństwa i zrozumienia. I to staramy się zapewniać naszym pacjentom bez względu na okoliczności – mówi Dorota Jasińska, prezes Zarządu Fundacji.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To już kolejna odsłona współpracy Grey Group Poland i FHO. W zeszłym roku ukazała się pierwsza kampania „Umieranie to podróż w nieznane”, która zdobyła spore uznanie. Za działania komunikacyjne dla Fundacji, także na zasadach pro bono, odpowiada agencja Ogilvy PR Polska (dawniej Cohn&Wolfe). Koordynacją przygotowania oprawy muzycznej zajęło się MassiveMusic Warsaw, udźwiękowieniem zaś Efektura. Przy montażu obrazu współpracował Sławomir Mocur. Wsparcia w zakresie planowania mediów udzieliła agencja Mindshare Poland. 

Działania fundacji można wesprzeć, przekazując 1% podatku. Więcej szczegółów: fho.org.pl/przekaz-1.