Fundacja Hospicjum Onkologiczne i agencja Grey Group Poland po raz kolejny poruszają trudny temat umierania

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Fundacja Hospicjum Onkologiczne i agencja Grey Group Poland  po raz kolejny poruszają trudny temat umierania

Grey Group Poland kontynuuje działania pro bono dla Fundacji Hospicjum Onkologiczne im. św. Krzysztofa (FHO). Niezmiennym celem współpracy jest pozyskanie dla fundacji finansowania z 1% podatku oraz dalsze przełamywanie tabu jakim jest umieranie.

Tematem tegorocznej kampanii jest wartość jaką niesie za sobą „spokojne umieranie”, szczególnie w obecnych czasach. Spot przygotowany przez agencję Grey odpowiada na trudne pytanie: czy umieranie może być dobre?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tegorocznej kampanii 1% zadajemy kontrowersyjne pytanie dotyczące śmierci. Czy umieranie może być dobre? Wiele osób słysząc je może nie zgodzić się z tą tezą. My wierzymy jednak, że gdy umieranie jest spodziewane, spokojne, z kimś obok, kto trzyma za rękę to może być dobre. Spokojne umieranie jest bardzo dużą wartością. Szczególnie w dzisiejszych czasach – mówi Maciej Krawczyk z Grey Group Poland.

Przemysław Bluszcz i Aleksander Dębicz w kampanii

W tegorocznej odsłonie spotu narratorem został Przemysław Bluszcz. Aktor współpracuje z fundacją od wielu lat. Dotychczas zrealizował już cztery kampanie w latach 2017–2020.

Warto zaznaczyć, że po raz kolejny odbiorcy mogą zachwycać się utworem muzycznym skomponowanym specjalnie na potrzebę projektu FHO 1% przez Aleksandra Dębicza – wspaniałego polskiego pianistę i kompozytora.

Kampania społeczna nie tylko zachęca do przekazywania 1% podatku dochodowego na rzecz FHO, ale także przybliża temat śmierci, który nadal jest zbyt rzadko poruszany w naszym społeczeństwie.

Fundacja Hospicjum Onkologiczne od 31 lat wspiera pacjentów onkologicznych w ostatnich chwilach ich życia, zarówno w ramach hospicjum stacjonarnego, jak i domowego. Głównym priorytetem FHO jest wspieranie pacjentów paliatywnych, nie zapominając jednocześnie o ich rodzinach.

Nadrzędnym celem działań FHO jest zapewnienie pacjentom hospicjum możliwie najlepszych warunków na resztę życia. Czasem mowa o kilku miesiącach, a czasem kilku dniach czy nawet godzinach. Niezależnie od tego, ile czasu zostało naszym podopiecznym, każda z tych chwil powinna być przeżyta w jakości. Na tę jakość składa się profesjonalna opieka medyczna, ale przede wszystkim bliskość drugiego człowieka. Poczucie bezpieczeństwa i zrozumienia. I to staramy się zapewniać naszym pacjentom bez względu na okoliczności – mówi Dorota Jasińska, prezes Zarządu Fundacji.

To już kolejna odsłona współpracy Grey Group Poland i FHO. W zeszłym roku ukazała się pierwsza kampania „Umieranie to podróż w nieznane”, która zdobyła spore uznanie. Za działania komunikacyjne dla Fundacji, także na zasadach pro bono, odpowiada agencja Ogilvy PR Polska (dawniej Cohn&Wolfe). Koordynacją przygotowania oprawy muzycznej zajęło się MassiveMusic Warsaw, udźwiękowieniem zaś Efektura. Przy montażu obrazu współpracował Sławomir Mocur. Wsparcia w zakresie planowania mediów udzieliła agencja Mindshare Poland. 

Działania fundacji można wesprzeć, przekazując 1% podatku. Więcej szczegółów: fho.org.pl/przekaz-1.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij