Peppermint startuje z kampanią dla firmy PILOT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Peppermint startuje z kampanią dla firmy PILOT

Pod hasłem „Frixion zaczarowana Kraina", wystartowała kampania reklamowa firmy PILOT przygotowana przez agencję Peppermint. Działania reklamowe potrwają do końca września.

Peppermint opracowała kompleksową strategię działań komunikacyjnych dla serii długopisów marki PILOT. W ramach kampanii została przygotowana strona konkurspilot wraz z konkursami: Skarbiec i Wyczaruj sobie nagrody. Agencja stworzyła również kreacje do kampanii w internecie, a także do materiałów POS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

-Celem kampanii jest podkreślenie unikalnej jakości produktów z całego portfolio firmy Pilot. Ponieważ głównymi odbiorcami działań reklamowych są dzieci i młodzież, postanowiliśmy zastosować mechanizm konkursowy w postaci zabawy, która angażuje i pobudza wyobraźnię – tłumaczy Łukasz Gujski, Strategy Director w agencji Peppermint. – W konkursie można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, które przyznaje specjalnie powołane jury, składające się z przedstawicieli firmy PILOT.

Kampania potrwa do 28 września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OAN.

Zespół projektowy:

Łukasz Gujski - Strategy Director, Marcin Piwnicki - Creative Director, Ewa Cymer - Copywriter, Łukasz Nosek - Art Director, Dominika Parol - Senior Account Manager

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij