Peppermint opracowała kompleksową strategię działań komunikacyjnych dla serii długopisów marki PILOT. W ramach kampanii została przygotowana strona konkurspilot wraz z konkursami: Skarbiec i Wyczaruj sobie nagrody. Agencja stworzyła również kreacje do kampanii w internecie, a także do materiałów POS.
-Celem kampanii jest podkreślenie unikalnej jakości produktów z całego portfolio firmy Pilot. Ponieważ głównymi odbiorcami działań reklamowych są dzieci i młodzież, postanowiliśmy zastosować mechanizm konkursowy w postaci zabawy, która angażuje i pobudza wyobraźnię – tłumaczy Łukasz Gujski, Strategy Director w agencji Peppermint. – W konkursie można wygrać wiele atrakcyjnych nagród, które przyznaje specjalnie powołane jury, składające się z przedstawicieli firmy PILOT.
Kampania potrwa do 28 września. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OAN.
Zespół projektowy:
Łukasz Gujski - Strategy Director, Marcin Piwnicki - Creative Director, Ewa Cymer - Copywriter, Łukasz Nosek - Art Director, Dominika Parol - Senior Account Manager