TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GoldenGrid awansuje i zyskuje liderów

W GoldenGrid, marce pod parasolem GoldenSubmarine dedykowanej projektom UX/UI i analitycznym, pojawiło się dwóch nowych liderów. Awanse na stanowiska szefów teamów uzyskali doświadczeni Krzesimir Ostrowski i Michał Maliszewski.
O autorze
1 min czytania 2022-04-20

Nowy UI team leader, Krzesimir Ostrowski, to doświadczony grafik, który na pokład GoldenSubmarine zawitał w 2016 roku. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty interfejsów dla takich wymagających marek jak: Amica, SuperPharm, Carrefour czy Wedel. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT na kierunku Grafika.

Michał Maliszewski od kwietnia objął stanowisko UX team leader. Swoje zdolności rozwija w GoldenSubmarine od 2015 roku. Zrealizował projekty UX dla stron internetowych, aplikacji mobilnych i e-commerce’ów takich firm jak Carrefour, Amica, Super-Pharm, Honda, ING Bank Śląski, BNP Paribas czy NIVEA. Poza projektowaniem interfejsów i makiet, umiejętnie koordynuje też procesy projektowe, prowadzi analizy danych, prowadzi warsztaty z klientami czy badania z użytkownikami.

GoldenGrid został wydzielony ze struktury GoldenSubmarine w 2021 roku, jako marka dedykowana projektom UX, UI i analitycznym. Z powodzeniem realizuje projekty m.in. dla firm Super-Pharm, Carrefour, Amica, SGH czy SKODA. GoldenGrid z miesiąca na miesiąc dynamicznie się rozwija, zdobywając klientów i poszerzając możliwości zespołu. Ten, pod kierownictwem Rafała Niemczynowicza, liczy obecnie już 12 specjalistów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj