GoldenGrid awansuje i zyskuje liderów

W GoldenGrid, marce pod parasolem GoldenSubmarine dedykowanej projektom UX/UI i analitycznym, pojawiło się dwóch nowych liderów. Awanse na stanowiska szefów teamów uzyskali doświadczeni Krzesimir Ostrowski i Michał Maliszewski.
O autorze
1 min czytania 2022-04-20

Nowy UI team leader, Krzesimir Ostrowski, to doświadczony grafik, który na pokład GoldenSubmarine zawitał w 2016 roku. W swoim portfolio ma zrealizowane projekty interfejsów dla takich wymagających marek jak: Amica, SuperPharm, Carrefour czy Wedel. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT na kierunku Grafika.

Michał Maliszewski od kwietnia objął stanowisko UX team leader. Swoje zdolności rozwija w GoldenSubmarine od 2015 roku. Zrealizował projekty UX dla stron internetowych, aplikacji mobilnych i e-commerce’ów takich firm jak Carrefour, Amica, Super-Pharm, Honda, ING Bank Śląski, BNP Paribas czy NIVEA. Poza projektowaniem interfejsów i makiet, umiejętnie koordynuje też procesy projektowe, prowadzi analizy danych, prowadzi warsztaty z klientami czy badania z użytkownikami.

GoldenGrid został wydzielony ze struktury GoldenSubmarine w 2021 roku, jako marka dedykowana projektom UX, UI i analitycznym. Z powodzeniem realizuje projekty m.in. dla firm Super-Pharm, Carrefour, Amica, SGH czy SKODA. GoldenGrid z miesiąca na miesiąc dynamicznie się rozwija, zdobywając klientów i poszerzając możliwości zespołu. Ten, pod kierownictwem Rafała Niemczynowicza, liczy obecnie już 12 specjalistów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj