Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polski rząd inicjuje międzynarodową kampanię informacyjną #StopRussiaNow

Polski rząd inicjuje międzynarodową kampanię informacyjną #StopRussiaNow
Mateusz Morawiecki zapowiedział specjalną kampanię, której celem będzie przypomnienie krajom Europy Zachodniej o okrucieństwie wojny, która toczy się na Ukrainie. Poruszające billboardy pojawią się w wielu europejskich miastach.
O autorze
1 min czytania 2022-04-25

Polska jest jednym z państw, które wyjątkowo mocno angażuje się w pomoc Ukrainie – szczególnie warte pochwalenia są oddolne inicjatywy i zaangażowanie wolontariuszy, którzy każdego dnia ułatwiają uchodźcom zaaklimatyzowanie się w naszym kraju. 

Jednocześnie wiele osób zauważa, że nie wszystkie państwa są tak samo zaangażowane w pomoc mieszkańcom kraju, który aktualnie jest owładnięty wojną. Państwa zachodu stosują sankcje na Rosję, które nie przynoszą szybkich zmian i aktualnie nie zatrzymują agresora sukcesywnie niszczącego Ukrainę i zabijającego tamtejszą ludność. Aby uzmysłowić Zachodowi, że Ukraina potrzebuje natychmiastowej pomocy, powstała specjalna kampania outdoorowa, która została zainicjowana przez polski rząd.

– Rozpoczynamy specjalną akcję billboardową #StopRussiaNow, która ma budzić sumienia – podkreślił premier Mateusz Morawiecki. – To, co się dzieje na ulicach ukraińskich miast, wstrząsa naszym sumieniem, ale zbyt krótko. Zbyt szybko nasi partnerzy w Europie Zachodniej i Południowej chcieliby wrócić w koleiny normalności – wyjaśnił polski premier.

Akcja billboardowa będzie prowadzona m.in. w Berlinie, Paryżu i Rzymie. Stworzone grafiki na billboardach nawołują do natychmiastowego zatrzymania rosyjskich zbrodni i mają trafiać w sumienia odbiorców. Na banerach znajdujących się na platformach i przyczepach samochodowych, znalazły się fotografie wojenne z Ukrainy, które zostały zestawione ze zdjęciami ukazującymi zwykłe życie mieszkańców krajów Zachodu. W ten sposób widzimy m.in. zestawienie śpiącego dziecka z ubrudzonym misiem leżącym na gruzach domu, czy też widok gotujących w kuchni ludzi ukazany obok zdjęcia zdemolowanego budynku, który dziś tak wygląda po zbombardowaniu przez wojska rosyjskie. Wśród billboardów znajduje się też kreacja nawiązująca do kupowania od Rosji ropy naftowej, przez co Zachód pośrednio finansuje armię agresora.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przekaz na plakatach uzupełniają hasła w języku angielskim i niemieckim (np. „Gdzie jest teraz miś twojego dziecka?” czy też „Krwawa ropa naftowa finansuje ludobójstwo Rosji na Ukrainie”). Kampania zostanie dodatkowo wzmocniona działaniami w mediach społecznościowych. W wymienionych stolicach odbędą się również konferencje polskich dyplomatów. W wielu miejscach polskim dyplomatom będą towarzyszyć ambasadorowie Ukrainy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. gov.pl

– Widząc zbrodnie, które dzieją się na Ukrainie, mamy szczególny mandat do tego, aby budzić sumienia w Zachodniej Europie – powiedział premier – Niemcy, Francja, Austria i Włochy muszą zrobić jak najwięcej, żeby zatrzymać wojnę i zakończyć  finansowanie wojennej machiny Putina – dodał Morawiecki.

Pokaz billboardów odbył się w towarzystwie ratowniczki medycznej z Mariupola Kateryny Suchomłynowej, która wraz z premierem spotkała się z dziennikarzami w Warszawie nieopodal Stadionu PGN Narodowy.