TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Na trzy dni świat się zatrzyma! W Sopocie

Wystartowała druga odsłona kampanii promującej Europejskie Forum Nowych Idei (EFNI). Ten międzynarodowy kongres środowisk biznesowych promowany będzie w telewizji, stacjach radiowych, prasie ogólnopolskiej, Internecie oraz na billboardach.
O autorze
1 min czytania 2014-08-27

Tegoroczne hasło przewodnie kampanii brzmi:
„Na trzy dni świat się zatrzyma! W Sopocie”.

Kampania ma przede wszystkim charakter wizerunkowy – prezentuje EFNI jako miejsce spotkań biznesu, polityki i nauki, kreowania świeżych idei i generowania nowych rozwiązań. „O wartości i poziomie wydarzeń podobnych do naszego Forum stanowią ludzie, biorący w nich udział. Zarówno paneliści, jak i uczestnicy debat. Dlatego w tegorocznej kampanii zdecydowaliśmy się na wykorzystanie wizerunków partnerów EFNI, którzy aktywnie włączyli się w przygotowanie tego międzynarodowego kongresu. Ich chęć udziału w kampanii promocyjnej Forum oraz swoiste firmowanie go swoim nazwiskiem jest dla nas najlepszą rekomendacją” – mówi Dorota Zawadzka, Head of Marketing, PR and Partner Relations EFNI.

W kampanii reklamowej wyemitowane zostaną 15-sekundowe spoty telewizyjne, 30-sekundowe spoty radiowe, różne formaty internetowe oraz kreacje prasowe. Ogłoszenia reklamowe pojawią się w mediach ogólnoinformacyjnych, biznesowych i opiniotwórczych, w tym m.in. w TVP Info, Dzienniku Gazecie Prawnej, Gazecie Giełdy Parkiet, tygodniku Newsweek, Bloomberg BusinessWeek Polska, Warsaw Business Journal Observer, miesięczniku Forbes, ThinkTank, Liberté, serwisach Onet. oraz Biznes.pl, a także w stacjach radiowych: PiN i TOK FM. Kampania obecna będzie również na warszawskich billboardach, rozmieszczonych w okolicy głównych centrów biznesowych miasta. Działania zakończą się w drugiej połowie września br.

Kreację przygotowała agencja WALK Creative.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing