Szymon Paroszkiewicz: Tokeny NFT w marketingu to nie tylko wirtualne przedmioty (podcast)

Szymon Paroszkiewicz: Tokeny NFT w marketingu to nie tylko wirtualne przedmioty (podcast)

Szymon Paroszkiewicz to founder agencji Green Parrot i software house'u Develtio. Z Szymonem rozmawiamy o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.

Szymon Paroszkiewicz od kilkunastu lat rozwija swoją agencję Green Parrot, a ostatnio również software house Develtio. Jednak nie o prowadzeniu agencji rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast, a o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Temat jest dość złożony, bo nie mówimy o jakiejś technice marketingowej, a całym segmencie technologii, który jest wykorzystywany na wiele sposobów. Marki wypuszczają własne tokeny, są takie brandy, które kupują bluechipowe NFT, czyli te, które są najcenniejsze i najpopularniejsze. Istnieją też marki, które tworzą tokeny NFT mające jakąś użyteczność. Coachella niedawno przeprowadziła emisję tokenów, które dają dożywotni wstęp na ich festiwale – mówi Szymon Paroszkiewicz.

Szymon wskazuje, jak marki wykorzystują tokeny NFT, dlaczego się nimi interesują i jaką wartość niesie za sobą tokenizacja. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij