Szymon Paroszkiewicz: Tokeny NFT w marketingu to nie tylko wirtualne przedmioty (podcast)

Szymon Paroszkiewicz: Tokeny NFT w marketingu to nie tylko wirtualne przedmioty (podcast)
Szymon Paroszkiewicz to founder agencji Green Parrot i software house'u Develtio. Z Szymonem rozmawiamy o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast.
O autorze
1 min czytania 2022-04-29

Szymon Paroszkiewicz od kilkunastu lat rozwija swoją agencję Green Parrot, a ostatnio również software house Develtio. Jednak nie o prowadzeniu agencji rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast, a o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu.

– Temat jest dość złożony, bo nie mówimy o jakiejś technice marketingowej, a całym segmencie technologii, który jest wykorzystywany na wiele sposobów. Marki wypuszczają własne tokeny, są takie brandy, które kupują bluechipowe NFT, czyli te, które są najcenniejsze i najpopularniejsze. Istnieją też marki, które tworzą tokeny NFT mające jakąś użyteczność. Coachella niedawno przeprowadziła emisję tokenów, które dają dożywotni wstęp na ich festiwale – mówi Szymon Paroszkiewicz.

Szymon wskazuje, jak marki wykorzystują tokeny NFT, dlaczego się nimi interesują i jaką wartość niesie za sobą tokenizacja. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj