INTERIA.PL tworzy sieć reklamy kobiecej premium AdStyle Network

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
INTERIA.PL tworzy sieć reklamy kobiecej premium AdStyle Network

Nowym zespołem pokieruje Dorota Kapturowska.

Grupa INTERIA.PL przygotowuje ofertę premium dla reklamodawców zainteresowanych tematyką kobiecą. Sieć AdStyle Network rozpocznie działanie we wrześniu. W skład sieci wejdą luksusowe serwisy STYL.pl i GRAZIA.pl, parentingowy MamDziecko.pl, poradnikowe: Kobieta.Interia.pl, Tipy.pl, Maxmodels.pl, serwisy kulinarne: Smaker.pl, Durszlak.pl oraz wnętrzarska Deccoria.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kategoria „lifestyle” to dynamicznie rosnący segment w Grupie INTERIA.PL. Zgodnie z  majowym badaniem Megapanel PBI/Gemius Grupa osiągnęła 4. miejsce w kategorii „styl życia", osiągając liczbę ponad 5,32 miliona realnych użytkowników (RU) miesięcznie.

Sieć AdStyle Network oferuje dotarcie do bardzo atrakcyjnej grupy docelowej – niezależnych kobiet ciekawych świata, zmian i trendów. Kobiet otwartych na nowości, poszukujących pogłębionych informacji na temat urody, mody i szeroko pojętego stylu życia, z naciskiem na kulinaria i wnętrza. Reklama zamieszczona w serwisach sieci znajduje się w otoczeniu wysokiej jakości treści. Są to zarówno materiały tworzone przez redakcje serwisów, jak i artykuły zaczerpnięte z czasopism Wydawnictwa Bauer, m.in. luksusowych miesięczników „Twój Styl“ czy „PANI“.

- W ramach AdStyle Network chcemy zaoferować nowy poziom obsługi w segmencie kobiecym, który wymaga specjalnego, indywidualnego podejścia handlowego. Nasz zespół będzie oferował wszystkie najnowocześniejsze rozwiązania marketingu cyfrowego, jednocześnie odpowiadając na konkretne oczekiwania klientów reklamowych  – mówi Robert Biegaj, dyrektor handlowy Grupy INTERIA.PL.

Nowo utworzonym zespołem kierować będzie Dorota Kapturowska, posiadająca wieloletnie doświadczenie we współpracy z reklamodawcami z tego sektora. Poprzednio kierowała ona działem reklamy pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer („Twój Styl”, „Pani”, „Grazia” i „SHOW’). Wcześniej związana była z wydawnictwem Edipresse Polska. Dorota Kapturowska jest absolwentką kierunku marketing i zarządzanie Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij