TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jagoda Prętnicka-Markiewicz objęła stanowisko brand communication director w 180heartbeats + JUNG v MATT

O autorze
1 min czytania 2022-05-11

Jagoda Prętnicka-Markiewicz będzie odpowiedzialna za PR agencji oraz wesprze jej klientów w komunikacji opartej o trendy społeczne i kulturowe. Wzbogaci także ofertę 180heartbeats + JUNG v MATT o usługi analityczne w tym komunikację opartą na danych. Prętnicka-Markiewicz przez sześć lat odpowiadała za PR w SentiOne (Social media Listening & Conversational AI Platform). Ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i public relations. Planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku head of communications w holdingu technologiczno-marketingowym Brand New Galaxy.

– W 180heartbeats integrujemy ludzi kreatywnych, myślących w sposób nowoczesny o komunikacji, którzy tworzą ekscytujące kampanie dla współpracujących z nami marek. Jagoda podziela wartości, entuzjazm i kulturę naszej organizacji, przez co jej talent i kompetencje doskonale wpisują się zarówno w ofertę kreatywno-technologiczną agencji jak i zespół – komentuje Marcin Gaworski, CEO Partner 180heartbeats + JUNG v MATT.