Jagoda Prętnicka-Markiewicz objęła stanowisko brand communication director w 180heartbeats + JUNG v MATT

O autorze
1 min czytania 2022-05-11

Jagoda Prętnicka-Markiewicz będzie odpowiedzialna za PR agencji oraz wesprze jej klientów w komunikacji opartej o trendy społeczne i kulturowe. Wzbogaci także ofertę 180heartbeats + JUNG v MATT o usługi analityczne w tym komunikację opartą na danych. Prętnicka-Markiewicz przez sześć lat odpowiadała za PR w SentiOne (Social media Listening & Conversational AI Platform). Ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i public relations. Planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku head of communications w holdingu technologiczno-marketingowym Brand New Galaxy.

– W 180heartbeats integrujemy ludzi kreatywnych, myślących w sposób nowoczesny o komunikacji, którzy tworzą ekscytujące kampanie dla współpracujących z nami marek. Jagoda podziela wartości, entuzjazm i kulturę naszej organizacji, przez co jej talent i kompetencje doskonale wpisują się zarówno w ofertę kreatywno-technologiczną agencji jak i zespół – komentuje Marcin Gaworski, CEO Partner 180heartbeats + JUNG v MATT.