Jagoda Prętnicka-Markiewicz objęła stanowisko brand communication director w 180heartbeats + JUNG v MATT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jagoda Prętnicka-Markiewicz objęła stanowisko brand communication director w 180heartbeats + JUNG v MATT

Jagoda Prętnicka-Markiewicz będzie odpowiedzialna za PR agencji oraz wesprze jej klientów w komunikacji opartej o trendy społeczne i kulturowe. Wzbogaci także ofertę 180heartbeats + JUNG v MATT o usługi analityczne w tym komunikację opartą na danych. Prętnicka-Markiewicz przez sześć lat odpowiadała za PR w SentiOne (Social media Listening & Conversational AI Platform). Ma kilkunastoletnie doświadczenie w agencjach reklamowych i public relations. Planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Przez ostatnie dwa lata pracowała na stanowisku head of communications w holdingu technologiczno-marketingowym Brand New Galaxy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W 180heartbeats integrujemy ludzi kreatywnych, myślących w sposób nowoczesny o komunikacji, którzy tworzą ekscytujące kampanie dla współpracujących z nami marek. Jagoda podziela wartości, entuzjazm i kulturę naszej organizacji, przez co jej talent i kompetencje doskonale wpisują się zarówno w ofertę kreatywno-technologiczną agencji jak i zespół – komentuje Marcin Gaworski, CEO Partner 180heartbeats + JUNG v MATT.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij