Tytus Klepacz i Adam Marzec w zespole 180heartbeats + JUNG v. MATT

Do działu kreakcji agencji kreatywnej 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączyło dwóch Concept Directorów, Tytus Klepacz i Adam Marzec.
O autorze
0 min czytania 2012-08-29

Tytus i Adam team kreatywny tworzą od trzech lat. Spotkali się jeszcze na studiach – na Uniwersytecie Jagiellońskim, potem pracowali w Change Integrated. Trzykrotnie triumfowali w polskiej edycji Young Creatives, byli też nagradzani w konkursach KTR, ADC*E, One Show i D&AD. Tworzyli projekty dla takich klientów jak m.in. Škoda, Mitsubishi, Peugeot, Bank Millennium, Canal+, Hochland, Google, Onet i Zumi. Ostatnio pracowali jako dyrektorzy kreatywni w Euro RSCG Digital Warsaw.

Z okazji przejścia Tytusa i Adama do 180heartbeats + JUNG v. MATT powstaje wiersz, który zostanie opublikowany niebawem.