Tytus Klepacz i Adam Marzec w zespole 180heartbeats + JUNG v. MATT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tytus Klepacz i Adam Marzec w zespole 180heartbeats + JUNG v. MATT

Do działu kreakcji agencji kreatywnej 180heartbeats + JUNG v. MATT dołączyło dwóch Concept Directorów, Tytus Klepacz i Adam Marzec.

Tytus i Adam team kreatywny tworzą od trzech lat. Spotkali się jeszcze na studiach - na Uniwersytecie Jagiellońskim, potem pracowali w Change Integrated. Trzykrotnie triumfowali w polskiej edycji Young Creatives, byli też nagradzani w konkursach KTR, ADC*E, One Show i D&AD. Tworzyli projekty dla takich klientów jak m.in. Škoda, Mitsubishi, Peugeot, Bank Millennium, Canal+, Hochland, Google, Onet i Zumi. Ostatnio pracowali jako dyrektorzy kreatywni w Euro RSCG Digital Warsaw.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z okazji przejścia Tytusa i Adama do 180heartbeats + JUNG v. MATT powstaje wiersz, który zostanie opublikowany niebawem. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij