Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi

Michał Pawłowski, który ostatnio pełnił funkcję creative directora w strukturach Publicis Groupe w Singapurze, po czterech latach wraca do agencji Saatchi & Saatchi w Polsce na stanowisko creative directora i wraz z Michałem Desowskim będzie zarządzał działem kreacji.

Michał z branżą reklamową związany jest od 16 lat. Zaczynał w agencji PZL, a w latach 2010 -2018 pracował w Saatchi & Saatchi, w której ostatnie 4 lata zajmował stanowisko deputy creative directora. Teraz przejmie obowiązki Maćka Nowickiego, który rozstaje się z agencją. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Michał Pawłowski ma na koncie ponad 50 wyróżnień i nagród zdobytych w najważniejszych konkursach branżowym takich jak Effie (m.in. Grand Prix), KTR czy Innovation. W Polsce pracował dla takich klientów jak m.in.: IKEA, Microsoft, Alior oraz Polkomtel, a w Singapurze dla  Reckitt, P&G, Disney, Abbott i Health Promotion Board. Od 2018 roku zdobywał doświadczenie agencyjne na poziomie globalnym, tworząc kampanie na wszystkie kraje regionu Azji Południowo-Wschodniej, Australii i Chin, jak również lokalne – singapurskie.

Michał od zawsze stawiał w swojej pracy na bycie w pełni partnerem Klientów, aby maksymalnie wydobywać moc i wyrazistość marek oraz zespołu agencji i umiejętnie kreować oraz ciągle ulepszać customer experience marki, tworząc unikatowe treści i rozwiązania. Doświadczenie Michała zdobyte w globalnych strukturach Publicis Groupe pozwoli nam jeszcze skuteczniej odpowiedzieć na wyzwania rynku, który w ostatnich dwóch latach mierzył się z licznymi zmianami. Obydwoje mocno wierzymy, że w obliczu tych wyzwań rynkowych nasza sieciowa obietnica „Nothing Is Impossible” jest szczególnie w mocy, by napędzać nasze działania. Dlatego cieszę się bardzo, że postanowił wróć do nas, by wspólnie z zespołem wpłynąć na dalszy rozwój siły kreatywności branży – powiedziała Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi

Nikt nie wchodzi dwa razy do tej samej rzeki, bo nie jest to już ten sam człowiek i nie jest to ta sama rzeka. Dlatego ponowne wejście za stery kreacji Saatchi, to przyjemność i przywilej, ale też olbrzymie wyzwanie, na które się bardzo się cieszę. W czasach oferujących nam praktycznie nieskończone możliwości technologiczne w kreacji i komunikacji, credo „Nothing Is Impossible” tylko zyskuje na aktualności i moją ambicją jest pełne dowiedzenie tego. Dzięki połączeniu mojej znajomości agencji oraz doświadczeń zdobytych poza Polską i wizji którą dzielimy z Ewą, Michałem i całym zespołem, wierzę, że Saatchi będzie mogło jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów w niepewnym i gwałtownie zmieniającym się świecie. Saatchi zajmuje specjalne miejsce w moim sercu i chcę zarażać tym uczuciem zarówno Koleżanki i Kolegów, jak i Klientów i Partnerów – powiedział Michał Pawłowski, creative director Saatchi & Saatchi.

Michał będzie pracował nad rozwojem RE:IMAGINE – nowej oferty Saatchi & Saatchi, w ramach której rozwijanych jest wiele usług, między innymi w obszarach customer experience, data driven creativity, creative tech czy content creation. Dzięki doświadczeniu Michała w realizacji kreatywnych projektów na światowym poziomie, agencja jeszcze skuteczniej będzie mogła tworzyć wyraziste omnichannelowe rozwiązania wspierające Klientów w rozwoju oraz umacnianiu pozycji marek, a także osiąganiu celów biznesowych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij