Alan i Jaśmina, czyli nowa odsłona platformy kreatywnej Expandera

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Alan i Jaśmina, czyli nowa odsłona platformy kreatywnej Expandera

Alan i Jaśmina to bohaterowie kolejnej kampanii zrealizowanej w ramach platformy komunikacyjnej „Kredyty to nasza bajka”. Działania wokół spotu obejmują internet, kino, a także materiały BTL.

Historia Alana i Jaśminy, którzy dzięki Expanderowi spełnili swoje trzy życzenia, to kontynuacja kampanii „Kredyty to nasza bajka”, z którą wystartowano w 2020 roku. Kierowana jest do młodych ludzi, którym udało się zrealizować marzenie o własnym mieszkaniu. Koncept platformy opiera się na inspiracji bajkami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Artegence była odpowiedzialna za strategię, platformową ideę kreatywną oraz produkcję assetów kampanijnych. Realizacją spotu zajęła się Papaya Films Sp. z o.o., media zaplanował i wykupił Spark Foundry Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij