Polskie biuro Ogilvy z dwiema statuetkami na One Show

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polskie biuro Ogilvy z dwiema statuetkami na One Show

Kampania „Green Instructions" dla LEGO, przygotowana przez Ogilvy, została doceniona i nagrodzona statuetkami także podczas tegorocznego festiwalu The One Show.

W zeszłym roku agencja Ogilvy otrzymała statuetki za kreatywność, a teraz przyszedł czas na wyróżnienie efektywności i skuteczności tej kampanii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kategorią, w której są oceniane rezultaty kampanii i jej wymierny wpływ, jest Creative Effectiveness i to właśnie w niej kampania przygotowana przez Ogilvy otrzymała aż dwie statuetki (brąz).

Sieć Ogilvy otrzymała tytuł Network of the Year.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij