ASUS ogłosił plany i cele dotyczące działalności komercyjnej w regionie EMEA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ASUS ogłosił plany i cele dotyczące działalności komercyjnej w regionie EMEA

Firma ASUS ogłosiła plany i cele dotyczące działalności komercyjnej w regionie EMEA podczas pierwszego międzynarodowego spotkania partnerów – ASUS Commercial Business Summit w Istambule, w Turcji.

Biznes komercyjny jest ważną częścią przemysłu komputerowego na całym świecie, a jego pojemność  wynosi 200 milionów sztuk rocznie. ASUS potwierdza rozpoczęcie nowego rozdziału w swojej ponad 30-letniej historii, stając się graczem komercyjnym z silnymi ambicjami i celami, konkurującym w dostarczaniu najlepszych w swojej klasie produktów i rozwiązań biznesowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Po dwóch latach przygotowań i udanym starcie na wybranych rynkach, dział ASUS Business jest gotowy do dostarczenia pełnej gamy produktów w ponad 40 krajach regionu EMEA w 2022 roku.

– Osiągnęliśmy światowe sukcesy w sektorze komputerów konsumenckich, a teraz chcemy się rozwijać i osiągać więcej w branży komputerów komercyjnych. Dlatego też chcielibyśmy przedstawić ASUS Business, nasze kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które składa się z szerokiej gamy produktów, łatwego w użyciu oprogramowania usprawniającego działalność biznesową oraz wszechstronnego wsparcia – powiedziała Madeleine Hung, dyrektor generalny ASUS West EMEA, wyjaśniając nową strategię.

– ASUS Business jest zaangażowany w dostarczanie zawsze niezawodnych urządzeń i usług, którym można zaufać, jednocześnie tworząc pozytywne zmiany dla środowiska. Oferujemy szeroki wachlarz zwinnych i elastycznych rozwiązań, które są głęboko zakorzenione w wiedzy o kliencie i wykraczają daleko poza urządzenia sprzętowe – powiedział Benjamin Yeh, dyrektor generalny ASUS East EMEA.

Podczas ASUS Commercial Business Summit produkty zostały zademonstrowane w ośmiu interaktywnych strefach doświadczeń, dzięki czemu goście mogli zobaczyć ekosystem w akcji. Tematyka obejmowała hybrydowe scenariusze pracy, scenariusze dla branży hotelarskiej, scenariusze edukacyjne, sklepy detaliczne, biuro inżynierskie, laboratorium komputerowe i wiele innych.

Wiedza na temat projektowania produktów

Droga do sukcesu firmy ASUS zawsze zaczyna się od produktów. Po osiągnięciu światowego sukcesu w sektorze komputerów konsumenckich, ASUS koncentruje się teraz na rozszerzeniu swojej działalności w zakresie komputerów komercyjnych.

Firma ASUS bierze pod uwagę kluczowe wartości, na których zależy przedsiębiorcom i właścicielom firm, aby stworzyć portfolio 2022 produktów komercyjnych, które są godne zaufania, wysoce profesjonalne i stworzone z myślą o wydajności, takich jak seria laptopów biznesowych ExpertBook. Język wzorniczy ExpertBook czerpie inspirację z geometrycznych brył, wyraźnych podziałów oraz kontrastów świateł i cieni, które są reprezentowane w strukturach architektonicznych na całym świecie.

Szczytowym osiągnięciem tej koncepcji wzornictwa jest flagowy produkt ExpertBook B9 – najlżejszy na świecie 14-calowy laptop biznesowy. Waży on zaledwie 880 g i ma zaledwie 15 mm grubości. Ten niesamowity laptop to jedno z pierwszych prawdziwych arcydzieł ASUS Business, prezentujące niesamowite połączenie technologii i najwyższej przenośności. Otrzymał on niezwykle pozytywne opinie w światowych mediach, zdobywając wiele międzynarodowych nagród medialnych.

Łączenie punktów w biznesie dzięki kampanii Expert

Oprócz skutecznej strategii rozwoju produktów i usług, ASUS Business dąży do zintegrowania działań marketingowych z działaniami sprzedażowymi, skupiając się na budowaniu świadomości marki, zaangażowaniu partnerów i generowaniu leadów. Kampania ASUS Expert ruszy w drugiej połowie 2022 roku, zapewniając partnerom firmy znaczące narzędzie, które pomoże im w rozwoju biznesu na rynku SMB.

Zrównoważony rozwój ma znaczenie

Firma ASUS od lat rozwija strategie zrównoważonego rozwoju, począwszy od wczesnych lat 2000. W 2009 roku wprowadziła pierwszy na świecie laptop o zerowej emisji dwutlenku węgla. W 2016 roku siedziba główna firmy ASUS jako pierwsza na świecie otrzymała certyfikat Zero Waste na składowiskach. W 2019 roku ASUS jako pierwsza firma na świecie uzyskała certyfikat zrównoważonego zaopatrzenia ISO 20400. W 2021 roku ASUS wkroczył w erę cyfrowej transformacji, aby zoptymalizować procesy zarządzania i podejmowania decyzji, z jasnym celem, że do 2025 roku wszystkie kluczowe produkty osiągną poziom efektywności energetycznej o 30% wyższy niż standard Energy Star. Jeśli chodzi o działania na rzecz klimatu, firma ASUS postawiła sobie za cel wykorzystanie 100% energii odnawialnej w globalnych centrach operacyjnych do 2035 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij