Biznes komercyjny jest ważną częścią przemysłu komputerowego na całym świecie, a jego pojemność wynosi 200 milionów sztuk rocznie. ASUS potwierdza rozpoczęcie nowego rozdziału w swojej ponad 30-letniej historii, stając się graczem komercyjnym z silnymi ambicjami i celami, konkurującym w dostarczaniu najlepszych w swojej klasie produktów i rozwiązań biznesowych.
Po dwóch latach przygotowań i udanym starcie na wybranych rynkach, dział ASUS Business jest gotowy do dostarczenia pełnej gamy produktów w ponad 40 krajach regionu EMEA w 2022 roku.
Zobacz również
– Osiągnęliśmy światowe sukcesy w sektorze komputerów konsumenckich, a teraz chcemy się rozwijać i osiągać więcej w branży komputerów komercyjnych. Dlatego też chcielibyśmy przedstawić ASUS Business, nasze kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które składa się z szerokiej gamy produktów, łatwego w użyciu oprogramowania usprawniającego działalność biznesową oraz wszechstronnego wsparcia – powiedziała Madeleine Hung, dyrektor generalny ASUS West EMEA, wyjaśniając nową strategię.
– ASUS Business jest zaangażowany w dostarczanie zawsze niezawodnych urządzeń i usług, którym można zaufać, jednocześnie tworząc pozytywne zmiany dla środowiska. Oferujemy szeroki wachlarz zwinnych i elastycznych rozwiązań, które są głęboko zakorzenione w wiedzy o kliencie i wykraczają daleko poza urządzenia sprzętowe – powiedział Benjamin Yeh, dyrektor generalny ASUS East EMEA.
Podczas ASUS Commercial Business Summit produkty zostały zademonstrowane w ośmiu interaktywnych strefach doświadczeń, dzięki czemu goście mogli zobaczyć ekosystem w akcji. Tematyka obejmowała hybrydowe scenariusze pracy, scenariusze dla branży hotelarskiej, scenariusze edukacyjne, sklepy detaliczne, biuro inżynierskie, laboratorium komputerowe i wiele innych.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
Wiedza na temat projektowania produktów
Droga do sukcesu firmy ASUS zawsze zaczyna się od produktów. Po osiągnięciu światowego sukcesu w sektorze komputerów konsumenckich, ASUS koncentruje się teraz na rozszerzeniu swojej działalności w zakresie komputerów komercyjnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Firma ASUS bierze pod uwagę kluczowe wartości, na których zależy przedsiębiorcom i właścicielom firm, aby stworzyć portfolio 2022 produktów komercyjnych, które są godne zaufania, wysoce profesjonalne i stworzone z myślą o wydajności, takich jak seria laptopów biznesowych ExpertBook. Język wzorniczy ExpertBook czerpie inspirację z geometrycznych brył, wyraźnych podziałów oraz kontrastów świateł i cieni, które są reprezentowane w strukturach architektonicznych na całym świecie.
Szczytowym osiągnięciem tej koncepcji wzornictwa jest flagowy produkt ExpertBook B9 – najlżejszy na świecie 14-calowy laptop biznesowy. Waży on zaledwie 880 g i ma zaledwie 15 mm grubości. Ten niesamowity laptop to jedno z pierwszych prawdziwych arcydzieł ASUS Business, prezentujące niesamowite połączenie technologii i najwyższej przenośności. Otrzymał on niezwykle pozytywne opinie w światowych mediach, zdobywając wiele międzynarodowych nagród medialnych.
Łączenie punktów w biznesie dzięki kampanii Expert
Oprócz skutecznej strategii rozwoju produktów i usług, ASUS Business dąży do zintegrowania działań marketingowych z działaniami sprzedażowymi, skupiając się na budowaniu świadomości marki, zaangażowaniu partnerów i generowaniu leadów. Kampania ASUS Expert ruszy w drugiej połowie 2022 roku, zapewniając partnerom firmy znaczące narzędzie, które pomoże im w rozwoju biznesu na rynku SMB.
Zrównoważony rozwój ma znaczenie
Firma ASUS od lat rozwija strategie zrównoważonego rozwoju, począwszy od wczesnych lat 2000. W 2009 roku wprowadziła pierwszy na świecie laptop o zerowej emisji dwutlenku węgla. W 2016 roku siedziba główna firmy ASUS jako pierwsza na świecie otrzymała certyfikat Zero Waste na składowiskach. W 2019 roku ASUS jako pierwsza firma na świecie uzyskała certyfikat zrównoważonego zaopatrzenia ISO 20400. W 2021 roku ASUS wkroczył w erę cyfrowej transformacji, aby zoptymalizować procesy zarządzania i podejmowania decyzji, z jasnym celem, że do 2025 roku wszystkie kluczowe produkty osiągną poziom efektywności energetycznej o 30% wyższy niż standard Energy Star. Jeśli chodzi o działania na rzecz klimatu, firma ASUS postawiła sobie za cel wykorzystanie 100% energii odnawialnej w globalnych centrach operacyjnych do 2035 roku.