Ruszyła nowa kampania marki Heinz

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła nowa kampania marki Heinz

Na potrzeby kampanii „Heinz loves food”, promującej zimne sosy marki, powstał key visual oraz dedykowany landing page: kocham-heinz.pl. Częścią działań jest także konkurs konsumencki.

W kreacjach w roli głównej występują rysowane pary: jeden z sosów Heinz i pasująca do niego potrawa. W taki lekki i nieszablonowy sposób konsumenci są edukowani z jakimi daniami najlepiej komponują się sosy Heinz – opowiada Ewa Cymer, creative director w Peppermint.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii powstały przyciągające uwagę kreacje digital: screening, banner mobilny, promo boxes (OLX), wideoboard (Onet), a także materiały przeznaczone do social mediów marki: posty, karuzele oraz krótkie animacje.

W konkursie miłośnicy marki mogą wygrać atrakcyjne nagrody: gotówkę oraz bluzy z autorskimi kolażami stworzonymi przez Aleksandrę Marchocką, head of design w Peppermint.

Agencja Peppermint odpowiada za koncepcję kreatywną, copywriting, design, webdevelopment, projekty materiałów POS, animacje, a także za realizację media planu. Za strategię i planowanie mediów odpowiada Carat (dentsu Polska).

Peppermint współpracuje z firmą Heinz od stycznia 2022 roku.

Poleć tekst:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij