Ruszyła nowa kampania marki Heinz

Na potrzeby kampanii „Heinz loves food”, promującej zimne sosy marki, powstał key visual oraz dedykowany landing page: kocham-heinz.pl. Częścią działań jest także konkurs konsumencki.
O autorze
1 min czytania 2022-05-26
W kreacjach w roli głównej występują rysowane pary: jeden z sosów Heinz i pasująca do niego potrawa. W taki lekki i nieszablonowy sposób konsumenci są edukowani z jakimi daniami najlepiej komponują się sosy Heinz – opowiada Ewa Cymer, creative director w Peppermint.

W ramach kampanii powstały przyciągające uwagę kreacje digital: screening, banner mobilny, promo boxes (OLX), wideoboard (Onet), a także materiały przeznaczone do social mediów marki: posty, karuzele oraz krótkie animacje.

W konkursie miłośnicy marki mogą wygrać atrakcyjne nagrody: gotówkę oraz bluzy z autorskimi kolażami stworzonymi przez Aleksandrę Marchocką, head of design w Peppermint.

Agencja Peppermint odpowiada za koncepcję kreatywną, copywriting, design, webdevelopment, projekty materiałów POS, animacje, a także za realizację media planu. Za strategię i planowanie mediów odpowiada Carat (dentsu Polska).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Peppermint współpracuje z firmą Heinz od stycznia 2022 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing