RAFAŁ MADAJCZAK: Media zawsze będą lepsze w storytellingu od Facebooka (podcast)

RAFAŁ MADAJCZAK: Media zawsze będą lepsze w storytellingu od Facebooka (podcast)

Rafał Madajczak to założyciel serwisu satyrycznego ASZDziennik, a obecnie dyrektor kreatywny w Gazeta.pl. Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniają się media i co to oznacza dla marek.

Rafał Madajczak od kilkunastu lat związany jest z mediami. Na początku zaczynał w portalu o2.pl, gdzie w międzyczasie założył ASZDziennik – najpopularniejszy serwis satyryczny w Polsce. Rafał połączył wówczas siły z Grupą NaTemat, a w 2020 r. przeszedł do Gazeta.pl, gdzie został dyrektorem kreatywnym. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W social mediach możesz kupić jakiś zasięg, grupę docelową itd. Media są w stanie zaproponować coś bardziej złożonego. Facebook sam z siebie nie robi wysoko zasięgowych akcji społecznych, a może jedynie zapewnić parosekundową uwagę. Nie wiadomo, jaka jest misja Facebooka, jakie są ich wartości. Media są i będą lepsze w opowiadaniu historii. Potrafimy wymyślić rzeczy, na które nie wpadają platformy – mówi Rafał Madajczak.

Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniają się media, z kim obecnie konkurują, dlaczego ludzie coraz mniej szanują dziennikarzy i co tak naprawdę daje media relations. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij