Goldbach Audience z największym zasięgiem w kategorii SPORT wśród sieci reklamowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Goldbach Audience z największym zasięgiem w kategorii SPORT wśród sieci reklamowych

W ostatnim czasie Goldbach Audience znacznie poszerzył oferowany pakiet SPORT. Wśród nowych witryn znalazły się m.in.: goal.pl, legia.com, legia.net, meczyki.pl, sportowefakty.pl, weszlo.pl.

Pakiet SPORT obejmuje nie tylko witryny skierowane do  osób zainteresowanych piłką nożną, ale również osób zainteresowanych zdrowym stylem życia. W ramach podkategorii fit zostały włączone następujące witryny: ilewazy.pl, mojegotowanie.pl, potreningu.pl, przyslijprzepis.pl, sfd.pl, vitalia.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Łączny zasięg serwisów zgrupowanych w pakiecie SPORT sieci Goldbach Audience to 4 685 314 RU i 149 282 995 odsłon, w rozbiciu: witryny skierowane do osób zainteresowanych piłką nożną – 1 988 598 RU, 121 157 329 odsłon, zaś witryny fit – 2 696 716 RU oraz 28 125 666 odsłon*.   

Użytkownicy serwisów z kategorii SPORT to głównie mężczyźni z nadreprezentacją w wieku 15-44, zamieszkujący miasta o wielkości od 200 do 500 tysięcy i 500+ mieszkańców. Są to głównie kierownicy niższego szczebla, specjaliści uprawiający wolny zawód, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osiągający średni dochód miesięczny na poziomie od 4 000 do 5 000 oraz 5 000+. Użytkownikami wspomnianych serwisów są również uczniowie i studenci.

„Dzięki nawiązaniu współpracy z kluczowymi wydawcami z kategorii SPORT, mamy przyjemność zaoferować naszym Klientom silny pakiet markowych serwisów z wysokiej jakości contentem o tej tematyce. Serwisy te nie tylko cieszą się dużą popularnością wśród internautów czyli wysokimi statystykami, ale również posiadają dobre zaplecze redakcyjne. Ponadto, badania pokazują, że wyżej wymienione serwisy są odwiedzane przez użytkowników z dużym potencjałem zakupowym.

Dzięki temu możemy dostarczyć naszym Klientom zarówno duży zasięg w tej grupie docelowej, jak i ciekawe możliwości kampanii niestandardowych”, informuje Ilona Drzewosowka, Buying and Delivery Director.

*źródło: Megapanel PBI/Gemius 5.2014

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij