W tym roku marka BMW obchodzi swoje 50-lecie, co stanowi okazję do wprowadzenia kilku modyfikacji w samochodach ze sportowej serii. Odtąd w nowym logo BMW M widnieją jedynie dwa kolory. Kultowa plakieta z jasnoniebieskim, ciemnoniebieskim i czerwonym paskiem zostaje zastąpiona stonowanym znaczkiem, na którym jasne kontury kontrastują z głęboką czernią.
Co istotne, kolor obramowania nie jest jednakowy dla wszystkich pojazdów. Czerwień pojawi się na modelach o najwyższych osiągach, natomiast najbardziej luksusowe samochody otrzymają logo ze złotym lub brązowym obramowaniem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Poprzednie logo BMW M
Nowe logo na modelu BMW iX M60
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ciemne logo zadebiutowało na elektrycznym SUV-ie iX M60, a niemiecka marka potwierdza, że nowa plakietka zawita na wszystkich przyszłych modelach BMW z serii M. Jak informują przedstawiciele firmy, nowy, ciemny znaczek nie pojawi się jednak na istniejących już samochodach marki takich jak BMW M4.
Tylko nowe platformy i zupełnie nowe modele otrzymają czarną plakietkę – wyjaśnia Timo Resch, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu BMW M.
PS
Ostatnia zmiana logo niemieckiej marki samochodów miała miejsce w 2020 roku. BMW zyskało wówczas bardziej spłaszczony znaczek, który został pozbawiony ciemnego wypełnienia.
fot. press.bmwgroup.com