Kulisy badań konsumpcji mediów w Polsce to temat pierwszego odcinka IAA POWER PODCAST

O autorze
1 min czytania 2022-06-03

W pierwszym podcaście gościem Jerzego Minorczyka, dyrektora generalnego IAA Polska, był Mirosław Kalinowski, dyrektor Krajowego Instytutu Mediów. Instytut w dość niestandardowy sposób próbuje znaleźć swoje miejsce na rynku agencji badawczych, co szeroko komentuje branża komunikacji marketingowej. Właśnie tym gorącym tematem, w pierwszej kolejności zajęło się w podcaście IAA Polska.

Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w pierwszej odsłonie IAA POWER PODCAST, dostępnej na: Spotify, podkasty.info oraz w wersji video na YouTube:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej między innymi poprzez dialog, środowiskową dyskusję i dzielenie się wiedzą. W podcastach, tworzonych w dwóch formatach, przekażemy wartościowe i inspirujące treści. W krótszym zareagujemy na najbardziej aktualne tematy branżowe, a prowadzący dopytają gości o to, czego zabrakło w oficjalnych informacjach wysyłanych do mediów lub poproszą o komentarze. W dłuższych, kilkudziesięciuminutowych rozmowach „jeden na jeden”, moderatorzy zmierzą się z tematami wymagającymi głębszej analizy. Zapraszam wszystkich członków IAA Polska do współtworzenia IAA POWER PODCAST – powiedziała Dorota N. Haller, wiceprezeska IAA Polska, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.

Podcasty tworzyć będzie społeczność IAA Polska – propozycje tematów, rozmówców zgłaszać będą członkowie Stowarzyszenia i oni także wystąpią w roli prowadzących.