Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Najlepsze kasztany są…

Kasztany jadalne to nie tylko jeden z ulubionych przysmaków francuskich artystów, ale także wytrawny składnik wielu potraw. Jednak niewiele osób wie, że kasztany mogą być również wykorzystane w… kawie.
O autorze
1 min czytania 2014-09-03

Już od 3 września będzie można poznać to niepowtarzalne połączenie kawy i kasztanów w kawiarniach COSTA i coffeeheaven!

Pięknie śpiewała o nich Edyta Górniak w romantycznej piosence „Kasztany”. Te kwitnące na początku maja są symbolem matur, a dojrzałe, brązowe ogłaszają powrót do szkoły. Jesienią dzieci zbierają kasztany i robią z nich proste zabawki. Według symboliki druidów galijskich oznaczają sprawiedliwość, mądrość ludowa wiąże je z przezornością, a w starożytnym Rzymie były lekiem na jad węża. W serialu „Stawka większa niż życie” padło hasło „W Paryżu najlepsze kasztany są na placu Pigalle” i natychmiast utrwaliło się w świadomości wielu Polaków.

Kasztany z placu Pigalle to wersja jadalna, która różni się od tych zebranych w parku. Bardziej przypominają wielkie, brązowe orzechy laskowe. Są one bogate w magnez, potas i wapń. Sposób przyrządzenia kasztanów jest prosty – wystarczy je ugotować lub upiec i podać z masłem oraz solą. Ich smak to połączenie świeżego orzecha z pieczonym ziemniakiem – delikatne, aromatyczne, łagodnie słodkie. W XVI wieku arystokraci rozkoszowali się karmelizowanymi kasztanami, obecnie te pieczone są francuskim przysmakiem sprzedawanym na ulicy. To właśnie Francuzi wyróżniają dwa rodzaje kasztanów, marron i chataigne. Marron są słodkie i delikatne. Wykorzystuje się je w cukiernictwie, do wyrobu kremów kasztanowych, pralinek i słodyczy. Chataigne to bardziej popularna odmiana jadalnych kasztanów, najczęściej sprzedawana na ulicach miast.

Niewiele osób jednak wie, że kasztany mogą być również składnikiem kawy. W ramach kampanii jesiennej 3 września w kawiarniach COSTA i coffeeheaven do oferty trafi Castabella – delikatna kawa o smaku złotych kasztanów, symbolu polskiej złotej jesieni. Castabelli towarzyszyć będzie wyrafinowana kawa French Caramel, doskonałe caffèlatte lub icedcaffèlatte o smaku delikatnego karmelu, którego korzenie sięgają Francji i tradycyjnych cukierków z Bretanii.  Kolejna nowość to Cococino, aromatyczna kawa kokosowa z bitą śmietaną, która swoim egzotycznym smakiem przedłuży wspomnienie lata.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Absolutnym hitem tegorocznej jesieni będzie także słodka niespodzianka – Oreo®Cookie Pie, czekoladowe ciasto z musem toffi, kremem śmietankowym i ciasteczkami Oreo®. Na punkcie Oreo® od lat szaleją mieszkańcy wielu krajów na całym świecie, a w Ameryce są najczęściej kupowanymi ciasteczkami!Co więcej, ku radości wszystkich łasuchów, ciasto będzie dostępne w atrakcyjnym zestawie z dowolną kawą już od 16,90zł!

Jesień wita w kawiarniach COSTA i coffeeheaven!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się